... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



lørdag 4. juli 2009

Øverst på ynskjelista!!

Calou Sweden.

Dette blogginnlegget skriv eg eigentleg til kjæresten...
han er fortsatt på austlandet og eg veit han les bloggen min kvar kveld.
"Kjære?? *blunke* Desse skoa var vel heilt fantastiske?? Dei er handlaga, skinn og fantastisk gode å gå i, det sei dei alle som har prøvd;)"


"Då kan eg tusle rundt i hagen og fikse ting
og samstundes passe på at ryggen og føtene ikkje blir slitne."
"Lurt?"
*kviskre* "Vi kan få kjøpt dei i Charlottenberg"

Eg hengde forresten opp lavendel til tørk oppe på loftet i går,
gler meg til å sy små posar til å putte dei i.

7 kommentarer:

  1. Heidu, så gøy at du likte bloggen min og vil følge med meg fremover, you bake my day baby! ;) Grattis med medlemsskapet i NIB, not bad! :D

    SvarSlett
  2. *knegg* Fine sko!

    (Nå har jeg funnet ut av kategorier... =D

    SvarSlett
  3. Nydelige sko. Har også lyst på slike:)
    Koselig blogg du har.

    SvarSlett
  4. Kjære deg.
    Så flink du er, til å tydeliggjøre dine ønsker.
    Dette er nesten som et frieri vet du, over radioen, og selvsagt føler jeg ikke at jeg umulig kan si nei..
    Jeg svarer allikevel selvfølgelig ja,...pussig nok..til sko i første omgang.

    Glad i deg.

    SvarSlett
  5. Heisan du. De cloggene er jo bare rålekkre. Har maken par selv, bare hvite.
    Morsom måte å hinte til kjæresten hva du ønker deg. Tror nesten jeg må kopiere den, men er redd lista fort kan bli veeeeldig lang :D
    Ha en fin sommerkveld.
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett
  6. Hei og hopp! Første gang jeg er innom her. Kjempekos blogg du har, masse spennende å se. Alltid gøy å møte noen med samme interesser som en selv. Jeg elsker også gjenbruk-det er jo en gøy utfordring i seg selv å kunne finne noe billig som en kan få til å passe inn i det en har fra før! Hos oss er det hytta som får prøvd seg på den fronten...

    Skoene er bare nydelige. Har lyst på sånne jeg også :0)

    Ha en flott dag i morgen!

    Hilsen Solveig

    SvarSlett
  7. Må jo få fart i denna sia... =D Hvordan går det med alt og ingenting?

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)