... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



torsdag 16. juli 2009

Eg, drøymedama!

Er ikkje eg ei drøymedame, so veit ikkje eg!


Dette treet sto litt skummelt til. Rota var havveis ute av jorda og eg har vore redd for at ein haustsstorm skulle ta tak i det. Det hadde då i tilfelle rasa ned over huset.


Eg skal ikkje skryte på meg å ha saga det ned sjølv, der har eg fått goood hjelp!


Nøye berekna landingspunkt. Vi (les:han) traff heilt perfekt.
Eg vil påstå at eg gjorde ein hederleg innsats som inspektør og overvakar.


All denne veden har eg lempa sjølv, eg har rydda kvistar og sveitta meg våt.
Arbeidsantrekket er ei drøymedame verdig; kjole og småsko.
Neste prosjekt er å hogge veden og stable den.

*
Hjelpes so mykje lysare det blei hjå oss!


5 kommentarer:

  1. Jeg er imponert over arbeidsinnsatsen din. Både som skogshoggar og som terapeut.

    Blir spennende å se om du en dag finner får laget noe av "scrappestuffet" ditt.

    SvarSlett
  2. Ha ha ha!!!!Ser det for meg:DFlink er du!

    SvarSlett
  3. Du er litt av ei dame altså!! Imponerende! :D

    SvarSlett
  4. Jeg ser det for meg trippende der med lette sko å bærer som bare det. Stilig.
    Sånt liker vi :O) Ha en herlig dag. Klem fra Elin :O)

    SvarSlett
  5. Troode det var du som hadde svinget deg med motorsagen her, jeg nå! ;)
    Jeg syns nemlig den er vært skummel, selv, men øksen har jeg tekken på! :)

    Må ta det i rett rekkefølge:
    Først ferdig soverom og stellerom, så baby! ;)

    Får se hva helgen bringer, men min bestemor som ellers alltid har rett, sier at guttene har bedre tid enn jentene! Hun har født 5 gutter selv! ;) Jentene mine kom før termin, og det er nå 8 dager igjen til min.

    Ha en strålende helg!

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)