... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



mandag 13. juli 2009

Kreativitet på terrassen

I dag har eg vore på sjukehuset og fått svart energi i poseform,
rett i blodet.
Det trengs.
Hovudet og kroppen treng påfyll av både det eine og det andre.



Når det er finevèrsdagar so må ein nytte dei.
Eg har store planar om å lage meg ein uro av skjell til å henge utanfor døra mi.


Eg fann fram skjella mine, bora hòl og tredde på hyssing, det blei faktisk litt fint, also:)




To perlemorskjel som eg kjøpte i Spania.





Eigentleg er eg frykteleg opptatt med å fikse på det hemmelege prosjektet mitt,
men litt kos må ein unne seg innimellom.

8 kommentarer:

  1. så utrolig lekekrt du har det utenfor og den uroen tror jeg blir kjempevakker:) Ønsker deg en nydelig kveld:) klem monica

    SvarSlett
  2. Så fint det blir. Jeg har også liggende mange skjell men vet enda ikke hva jeg skal bruke dem til.
    Pynter litt rundt omkring med dem. Håper du ikke er syk og at den svarte energien gjorde deg bedre. Ha en nydelig kveld:O)

    SvarSlett
  3. Jeg er sååå spennt på det prosjektet ditt, veeenterventerventer :D

    SvarSlett
  4. For noen nydelige bilder!!
    Ikke dumt å lage skjell-uro....hmmmm
    Har masse skjell fra inn- og utland liggende....har lenge hatt de oppi store glass på badet.
    Håper du blir bedre av den svarte energien...hva nå det enn er;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  5. Så nydelig du har pyntet :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Flotte bilder :) ser veldig hyggelig ut å sitte med tent lys og kose seg med kreativiteten.

    SvarSlett
  7. Hemmelighetsfull...Kreativ...Tankefull... og dyp...er du i innlegget ditt. Og jeg oversender herved GOD energi! Klem til deg!

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder, og kjempefint pynta. Gleder meg til det hemmelige proskjektet, for du vil dele med oss, sant?;o)

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)