... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



torsdag 23. juli 2009

1-2-1-2- dette er ein test.

Data"geniet" skal prøve seg på noko ho ikkje kan... skal registrere meg på bloggurat og dette er ein test... rett og slett.

Oppdatering:

Hm... korleis i all verden får man lagt til den registreringslinken då?? Eg kan ikkje finne nokon plass å lime den inn.
Æsj, då må eg vente til eg får hjelp av kjæresten... igjen... og so no då, no når eg endeleg har klart meg sjølv heilt åleine lenge...

Oppdatering 2:

"vent litt... " står det.... jaha? Eg har venta lenge, eg... Grrrr...

Oppdatering 3:
Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

2 kommentarer:

  1. hei -

    ..og hihi - kjenner meg sånn igjen...
    ikke alle kan være "data-genier" :0)
    ..alltid godt å ha en kjæreste å spørre om hjelp!
    lykke til!
    moaklem

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)