... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



torsdag 2. juli 2009

Eg har vore på låven og rydda.


Sinkbøtte til å ha hortensiaen min i.


Det første eg gjorde når eg kom heim att var å plassere dei to melkespanna og sinkbøtta på trappa mi.
Det er noko spesielt med ting eg veit har tilhøyrt nokon eg er glad i.





Begge spanna har kome frå Sunnmøre Meieri og er laga av Høyang.
God, gamal kvalitet!


Nederst står Besta og Bestefar sin kleskokar.
Den skal òg få blomster etterkvart.


Oh, lykke!
Besta var so glad for at eg rydda i skrotet hennar, ho hadde tenkt å kaste alt saman!!
Eg var òg glad for at eg rydda i "skrotet" hennar:)

3 kommentarer:

  1. Hva du kan lage ut av - alt... =)

    Nei, jeg finner fortsatt ikke ut av *kategorier*. Nederst til høyre står det *etiketter*, og det kommer fram helt alene for seg selv uten link til å klikke på. Tror jeg...

    *Ny* =p

    SvarSlett
  2. Dette var en fin blogg;o)
    Likte godt det lille skapet som du redda fra containeren, for ikke snakke om lappeteppet;o) Kan ikke skjonne at folk hiver slikt jeg;o))
    Sommerklem
    Linda;o)

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)