... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



fredag 3. juli 2009

Oldemor blei 107 år i går!
Nei, 105!
Eg har hatt som hugseregel at oldemor er eit år eldre enn Kong Olav,
men det har vore feil, tydelegvis, for ho er eit år yngre...
Sorry! :)


Dette er den sprekaste oldemora nokon har hatt. Kjapp i replikken, herlig humor og eit nydeleg vesen! Eg har vore mykje med ho "besta i fonna". Sommarane gjekk med til hesjing, gøyme og leite på låven og lefsebaking... og skrekkhistorier på loftet, etter leggetid.
Det var gooode tider:)

På dette bildet er ho omlag 85 år gamal og har ei kusine av meg på fanget! Koseleg!!

Gratulerer med overstått!

3 kommentarer:

  1. Så heldig du er som fremdeles har oldermor - OG masse gode minner. Mange ganger tenker jeg på om vi klarer å legge igjen slike spor etter oss? 107 år - det må vel snart være Norges eldste det?

    SvarSlett
  2. *skamme meg* ho er "berre" 105.
    Eg trur faktisk at vi må bli flinkare til å ta vare på kvardagen, både for oss sjølve og for ungane våre.

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)