... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



torsdag 23. juli 2009

Gjeesp! Og god morgon..

Dagen i dag skal gå til rydding, vasking og pakking til ferietur.
Muligens rekk eg å vere litt kreativ etter at eg har gjort alt det kjedelege husarbeidet.


Eg tuslar meg inn på stua med kaffekoppen og ein nesten nysteikt bolle.
"Arbeidslyst kom til meg..."
( Eg var hjå mamma og far i går, der fekk eg skrive ut ein tekst som skal bli til ein sjablong.
Den skal ut i entrèen.
Det hadde vore kjekt å fått opp den før vi skal reise. Hm...)


Ha ein fin dag!

2 kommentarer:

  1. Lykke til i jakten på arbeidslyst ;-)
    God ferie.

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker deg en riktig god ferie! Håper du får samlet mye overskudd og påfyll! Slikt kan komme godt med i kreative stunder utover høsten og vinteren... Klem

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)