... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



lørdag 11. juli 2009

Svarte svingande!

Kjæresten er heime, eg er her. Plena treng klipp, kva gjer eg?


Eg har aldri tatt i ein plenklippar før, aldri, ikkje i hele mitt liv.
Då eg var yngre so var det mellomste som måtte ta den jobben,
eg hadde sikkert andre, like kjedelege, oppgåver.


Men no var turen min komen, kjæresten viste meg startknappen og skøyteledninga før han fòr. Jadda, tenkte eg. Dette skal gå so bra so!
Svarte svingande, so tungt det var!
Eg skal aldri meir kritisere "helligdagar" på plena mi!
Eg lovar!

Herlighet, sjekk plena da... den ser ut som ein skabbete rev....
Ein grøn ein.

6 kommentarer:

  1. Hehe, jepp, planklipping er no' dritt! Jeg har både hatt ansvar hjemme og hatt det som sommerjobb, nå er plana å ale opp barn som kan ta seg av slikt for vi flytter ut av blokkas trygge rammer... hehe... :)

    SvarSlett
  2. He he. Plenklipping prøver jeg så godt jeg kan å ligge unna;o). Hadde en kompis som fikk 50kr hver gang han klippa, plenen der så strøken ut 2 ganger i uka;o)))) Prøvde meg på det samme med mamma og de, men det funka dårlig;o)

    Nå bor vi rett bak sviger, og de har en stor plen, som svoger klipper med traktorklipper, og sønnen min sitter på og læres opp;o)))

    Sommerklem;o)

    SvarSlett
  3. Men du klarte det :) :) flink!!

    SvarSlett
  4. Hei, jeg er glad jeg slipper unna med gressklipperen...
    Jeg har en utmerkelse/oppmerksomhet til deg på bloggen min..
    Klem,M

    SvarSlett
  5. Søta! Gleder meg at kjæresten er hjemme, det må jo bare være gode nyheter! <3

    SvarSlett
  6. Usjda. Jeg misforsto. Hvordan går det egentlig med alt dette? Skal skrive mail - har ikke vært hjemme i helgen...
    <3

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)