... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



torsdag 9. juli 2009

Utepeis og heimesnekring

"Søstera mi er sterkare enn di!"


Mellomstesøs er den mest handy kvinna eg veit om, ho snekrar, mekkar og fiksar alt. Siste veka har ho brukt på å snekre seg ein uteplass, med lèvegg og utemøblar. Kun førstetrinn er ferdig enno, men det blir visst meir... ein 4 meter brei uteplass nedom og der skal ho ha denne kule utepeisen.


Testing av peisen.




Eit gamalt epletre har fått lov til å stå i fred,
det er jo berre å snekre rundt og det blei so fint!


Kvite lykter i epletreet, koseleg!


Lèveggen har eg vore med på å lage:)


Stolt av søstera mi!
Eg skulle ynskje at eg òg var so flink.

6 kommentarer:

  1. Næh! Har du sett!!! Jeg er målløs!
    Er vel ikke mellomsøste flink!!!

    Nå må vi innover å sjå altso!

    SvarSlett
  2. Wææo, et forbilde for oss alle søstra di! Skulle ønske jeg også var slik! Noe kan man vel lære seg til, men jeg er også overbevist om at det er litt medførdt (i alle fall greit å skylde på...) :)

    SvarSlett
  3. Jeg er imponert! For en uteplass! Må være kjekt å ha en så handy søster:-)

    -Lene-

    SvarSlett
  4. Utrolig! Men du er jo akkurat like flink!
    <3

    SvarSlett
  5. Snakk om HANDYWOMAN da!! Skjønner du er stolt av henne!! Det ble en utrolig flott uteplass :)

    SvarSlett
  6. For en Supersøster! Henne kan du være stolt av!

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)