... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



lørdag 25. juli 2009

Stars and stripes

Eg har knappast fått landa før eg dreg fram lommeboka for å ta med meg godkjøp heim att. Eg har ein plan, nemmeleg!



Det blei ikkje so mange stjerner, men striper i metervis fekk eg med meg.
Hansen & Dysvik har salg.


Ei eller anna bloggedame (huskar ikkje namnet, hovudet er i feriemodus) har sydd seg ein lappeduk av koppehåndklede. Det blei so lekkert!
I tillegg skal eg sy eit par stripete puter til tv-sofaen.
På mandag skal eg ta turen innom igjen, trur eg.
Det raudstripa var òg veldig fint.
Kanskje eg rett og slett skal kjøpe meg nye gardiner?
Eg er glad i raudt.
Sånn er det med den saken:)



Eg vil òg ha ein slik duk. den vil kle spisestua mi heilt perfekt!
Takk for tipset, ukjente bloggar.
Når eg kjem heim skal eg kome innom deg og takke på ordentleg vis.
Oppdatering: den mystiske dama har fått eit namn.
Den herlege duken finn du hjå miaslandliv.

10 kommentarer:

  1. Det blir nok stilig!
    Flott stoff;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  2. det blir nok kjempefint, lurer på om bloggersken kanskje kan være mias landliv? men det er klansje flere som har laget det også:) uansett så er dte kjempefint.) ønsker deg en nydelig lørdagskveld.) klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Jepp, mias landliv var det! Tusen takk:)

    SvarSlett
  4. Herlig blåstripet stoff! :)
    Sjablongen din ble kjempefin da!
    Ha en flott lørdag!

    SvarSlett
  5. Så stiiilig :D Tror nesten jeg har de gardinene... hihi...

    SvarSlett
  6. Nydelig saker du har betalt for:) Jeg elsker striper og disse var virkelig vakre. Jeg blir aldri lei striper og har noen meter liggende å vente på å bli til noe her jeg også. Hva det blir får tiden vise men utover høsten blir det til noe. Ha en fin søndags kveld. Klem fra Elin:O)

    SvarSlett
  7. For en kul ide! Gleder meg til å se duken din, sjekket den andre bloggen og duken var helskjønn.

    SvarSlett
  8. Nydelig tøy du har kjøpt, akkurat Sånne farger eg liker.Hansen og Dysvik der skulle eg vert,kansje.Men eg er uvenner med symaskinen min. Skulle kjøpt meg en ny men det er jo så dyrt. Derfor har eg bestemt at eg ikkje skal kjøpe stoff på ei stund.Lykke til med syinga, det blir sikkert kjempefint.Klem.

    SvarSlett
  9. Her var det mye fint. Nydelige stoffer. Gleder meg til å se resultater: )

    SvarSlett
  10. Shopping er perfekt i regnværet!

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)