... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



tirsdag 9. februar 2010

Eg, midtsidepiken i Haramsnytt!

Det er ikkje berre-berre å vere kjendis:)

Fått roser og ikkje har hjarte til å kaste dei når dei byrjar å tørke?
Klipp av stilken og putt dei ned i eit fint glas og nyt synet ei stund til:)


Klikk på bilete om du vil lese heile artikkelen.

Ellemeller er i Haramsnytt.
Det har tikka inn sms`ar og telefonar heile morgonen
og eg ventar autografjegarar og paparazzi bak hushjørna;)
Det er jammen slitsomt å vere kjendis.

Artikkelen har gått ut i heile Haram, som masseutsending,
det vil seie at no veit alle i kommuna korleis eg har det i stova mi
og på soverommet mitt...
for ikkje å snakke om at dei har fått vite at eg et mengder med chilisjokolade.
Då skjønar dei sikkert kvifor eg ser ut som ein tvangsfòra kanin på bilete òg;)

Men kjekt er det, åkkesom!


(Når du først er innom so kan du ta turen til
lillesøs Lillelavendel
med det same, ho tek dei lekraste bileta!)


36 kommentarer:

  1. Ja, dette må være kjempekjekt! Så artig å lese!

    Kos deg i glansen som kjendis;)
    Takk for tipset med rosene, lekkert!

    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Oiiiiiiiiiiiii no gler jeg meg til avisa kjem i posten! ...her ute med oss kjem den vel i 15-tida :((
    Men den som venter...;)

    Artikkelen ser kjempefin ut, og så godt ho skriv!
    Du får sy nokken autografa og dele ut;) tihi

    SvarSlett
  3. Å, så gøy! Kjekt med en dag i rampelyset:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Så herlig blogg dette var,har tatt meg tid til å skrolle gjennon de siste sidene av bloggen,og her er det så masse flott!Elsker hjertene du syr,er så nydelig med blonder!følger,og gleder meg til å kikke innom igjen!Ha en super kjendistirsdag!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  5. Så gøy! Gratulerer med så fin omtale :o)

    Ha en fortsatt fin tirsdag!!

    SvarSlett
  6. Heia kjendisen :)
    Så gøy, og så bra med reklame for deg!
    Legger du ut artikkelen? Det hadde vært så fint å lese den!

    :)

    SvarSlett
  7. Fant akkurat ut at jeg klarte fint å lese den ved å trykke på bildet!
    Flott altså!

    SvarSlett
  8. Koselig artikkel om deg og din stil!
    Jeg er en STOR fan av bloggen og stilen din, og er evig takknemlig for at du var en av de første som la igjen spor hos meg. Er redd jeg hadde følt meg litt "liten" i selskap med det største bloggene her nemlig. Joda, jeg leser dem også, men hjertet mitt ligger hos de mindre, litt andereledes bloggene. Her hos deg har jeg jo til og med funnet gleden over nynorsk ;-)

    Lykke til som kjendis.

    Hilsen lykkeliten som ønsker seg en elle meller autograf på elle meller jakka

    SvarSlett
  9. Så gøy da! Det var en kjempefin artikkel - du får nyte all positiv oppmerksomhet :-))
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med flott omtale. så får du heller ta det som kommer med å være lokal bloggekjendis.. :) Kan jo hende det kommer mer godt ut av det også? :) fortsatt fin uke til deg.

    SvarSlett
  11. Gratulerer med flotte ord, bloggen din (og heimen din) er fin , så du fortjener hvert ord :)

    SvarSlett
  12. Satt akkurat og las Haramsnytt. Flott artikkel, og eg hadde sett deg før ja;)
    Eg har akkurat oppdaga bloggen din, og eg likar den veldig godt:)

    SvarSlett
  13. Hihi, jeg kjenner en kjendis!! Stilig! :D

    SvarSlett
  14. Gratulere som kjendis! Hjemmet ditt er nydelig, kos deg videre og nyt tilværelsen! *Klem* -Kamilla-

    SvarSlett
  15. Hei og gratulerer med flott artikkel.Nyt kjendistilværelsen eller er det slitsomt hi,hi?
    Fortsatt god uke til deg.

    SvarSlett
  16. Artig å komme i avisen da! Så stilig ut!

    SvarSlett
  17. Så morsomt da! Du har jo en koselig blogg og et koselig hus med masse fine ting og detaljer så den rosende omtalen fortjener du! Morsomt å se andre bloggere "live" også.

    SvarSlett
  18. Så morsomt da.......
    ikke verst å være kjendis n stund.....:)ha en kos kveld
    goeKlemmer

    SvarSlett
  19. Er lillesøs lavendeldama? ;) No gløymde eg kva eg las først... Gratulerer med midtside i ei såpass viktig blekke! Godt at du hadde klede på, eg vart litt bekymra... Angåande den kvite skrifta på sida mi, så har eg aldri tenkt over det? Eg les den greit?

    Håper du har ein fin kveld,
    uten alt for mange kameralinser
    inntil stovevindauga... ;)

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  20. Degåtten døtte;o))))
    Kjendis og greier....... Men du tok deg godt ut;O)
    Kos deg i kjendistillværelsen
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  21. Hei!
    Kjendis blogg,juhuu;)det må være både gøy og skummelt å legge ut hus og heim i avisa;)men du har det jo såå flott på bildan!!
    å Bloggen da;)
    Kvelds hilsen fra
    Helgelandskysten Beate

    SvarSlett
  22. Oj! Såå kult! Blitt kjendis du:D Grattis da:D Nå holder jeg på å sovne her, men skal gå inn imorra og lese artikkelen:D
    Her kommer oppskrift på enkel pai:

    Ingredienser:
    500 g stikkelsbær (eller andre bær)
    75 g sukker
    150 g hvetemel
    3 ss sukker
    1 stk egg
    125 g smør
    1 stk egg til pensling

    Fremgangsmåte:
    Rens og vask stikkelsbærene. Smuldre sammen mel, smør, sukker (3 ss) og egget. Elt deigen fin og glatt. Kle bunnen og sidene i en rund kakeform med 2/3 av deigen.



    Legg stikkelsbærene i og dryss over sukker (75 g).Jeg bruker brunt sukker. Legg noen skjeer med vaniljekrem oppe på bærene. Rull resten av deigen ut til remser som legges som et gitter over bærene.



    Pensle kaken med sammenpisket egg og stek på 200 grader C i ca. 45 min. på nederste rille i ovnen - til paien er gjennomstekt. Server stikkelsbærpaien lunken eller kald med pisket krem, vaniljesaus eller is til.


    Nattaklem:)

    SvarSlett
  23. Så artig da:)
    Sol deg i glansen med god samvittighet;)
    Klem

    SvarSlett
  24. Lykkelitens hjerne bobler over av ideer i natt, og jeg tror sannelig jeg går for sjokaldebrun jakke med friske, kule detaljer i turkis!

    Har jo aldri vært noen dame allikevel, men elsker en frisk rampete stil ;-)

    SvarSlett
  25. Kjempe gøy da:)
    Ja,no har du hektiske dagar i møte;)
    Hehe:)
    Ønskar deg ein kjekke dag<3
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  26. Heia Anita!!
    Gratulerer så mykje med den flotte omtalen i HM i går,artigt da!!Så mykje artigt du har i hus frøken,flott! Flotte bilder og tekst!
    Ja.Ja....er det for fullt så er det berre å gi eit vink så kan eg alltid hjepe deg å få ut noko;))...hihihi
    Ja eg var like rundt ditt hushjørne i går kveld,men uten kamera;)))
    Ja men du,det er berre å ta turen ned på senteret for å få tak i verden beste chillisjokolade vettu;))
    Ja eg fann ut til slutt kven som er din lillesøster,kjempe gøy!! Ho er ikkje så lik deg som ho M.....nei:-))
    Ja det var det eg skulle "seie" at det er ikkje berre i Haram det er HM... Det var ein som sat i Bergen å las den i går kveld...hihihi Så du er nok landskjendis Anita:-))
    Ha ein fin dag,nyt sjokoladen og livet i rampelyset,gøy!
    Klem,
    -Randi-

    SvarSlett
  27. Tusen takk for artig tips!! kJEMPE GØY Å LESE OM DEG, FLOTT DU HAR DET!

    lEGGER OSS SOM FØLGER OG ØNSKER DEG EN FLOTT DAG!!

    Klem Johanna (i caps Lock modus...thihihi)

    SvarSlett
  28. Heia Anita!

    Så flott artikkel i Haramsnytt!! Dette var skikkelig gøy! Evy skriv so koseleg!

    PS! No på laurdag er eg på Husflidsutsalet frå 10-14. Kom gjerne innom og ta med deg produkta dine, dei er kjempefine!!! VI vil ha dei på Utsalet :o))
    Du er innmeldt ja,for det gjorde eg sjølv i januar, men det kan ta si tid...håper du har fått vårprogrammet vårt på email?


    Helsing frå ei HN-midtsidepike(anno 2008) til ei anna ;o)

    Klem,
    Unni

    SvarSlett
  29. Gratulerer som ei fantastisk fin linselus - så gøy. Er jo litt kjekt å få oppmerksomhet for interessene sine. Hilsen Tone

    SvarSlett
  30. så gøy med avisartikkel :)

    Jeg har en "liten ting" til deg på bloggen min som takk for kosleige kommetarer du legger igjen og fordi jeg liker å følge bloggen din og det du bedriver dagene med :)

    :) Ann K

    SvarSlett
  31. Herlig:) takk for tipset om rosene:))
    Og så har jeg akkurat lagt deg til på blogglisten min og så det har gått meg hus forbi at du bor rett ved der jeg bor:)

    Eller jeg bor "bare" en fergetur fra brattvågen:) Har jobben min i brattvågen, men er nå i sv.skp permisjon.

    Du har en flott blogg:))

    hilsen meg

    SvarSlett
  32. Så gøy!!!! Jeg må strene inn å lese mer på linken nå...

    Takk for kommentar inne hos meg.
    God lillelørdag! Vibeke :)

    SvarSlett
  33. Hei der ute på Haram, så det er der du holder til ja!

    Flott artikkel, kan tenke meg du var sent på avisa ja;) Stor klem fra meg

    SvarSlett
  34. Grattis!
    Det er jo kjempekjekt! :)
    Flotte bilder og flott hus og flott dame! kan ikkje bli beter enn dette! ;)

    SvarSlett
  35. Nei så moro!! Men så har du et vakkert hus også da. da får det ikke hjelpe om de vet hvordan du har det på soverommet. og paparazzier og autografjegere, det hører jo med til kjendisstatusen det vet du *hihi* Kjempegøy, og veldig fortjent!

    For et kjempegodt tips med å legge tørkede roser på glass. det var virkelig fint, og jeg kommer nok sikkert til å herme etter det, ja ;-)

    Jeg ønsker deg en super kveld videre!

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)