... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



onsdag 8. juli 2009

Æ`rre muli`?? -liksom-

Eg blir so fortvila over meg sjølv.
(oppgitt, heiter det kanskje...)


Her pussar eg opp det eine møbelet etter det andre, knipsar bilete og legg det ut i bloggen.
Skulle tru eg byrja å få litt erfaring på området...men neeeida!
Kvar er FØR-bilete av den vakre speilkommoden da?
Borte!



Eg hadde ikkje lyst å skifte knotttane på denne kommoden, den er handlaga her i bygda og eg vrei hjernen min et par-tre gongar før eg kom på at eg kunne eksperimentere med decoupage. Serviettar blei innkjøpt og limet funne fram.
Vips!



Slik såg den ut før eg gjekk berserk med servietten og limkosten. Eg har fjerna speilet som skal vere på baksida, eit sånt stort ovalt eitt. Eg skal nemleg bruke kommoden som tv-bord, trur eg.
-klarte ikkje vente med å legge ut bilete til eg hadde fått satt det på plass-



Slik såg den ut (iallefall den eine skuffa) før make-over.


Dette er nattborda i samme serien.
Eg fekk heile serien, inklusiv seng, lintøyskap og puffar,
med ein nabo som skulle kaste alt på dynga!!

I dag har vi finevèr, so flytting av tv-bord blir ikkje gjort før til kvelden.

9 kommentarer:

  1. for en herli speilkommode!!!! aaah... Sku ønske ej ha bedre plass å kunne ha en sann fine kommode!!!!! :)
    Takk for besøket på min blogg. å velkommen ijen!! klem E.

    SvarSlett
  2. He he... Det er jo ikke så lett å få med seg alt i iveren etter å komme igang. Men kommoden ble kjempefin den, og det gjorde seg absolutt med de flotte knottene med decopage på.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  3. Oooo, heldige du, slike naboer vil jeg også ha! :P Ble i alle fall nydelig den kommoden, stilig som tv-bord den der :)

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint det ble og så smart å bruke deco!!!!Ha en fin dag og kos deg med synet over et ferdig flott møbel!!!Klem

    SvarSlett
  5. De knottene så utrolig forseggjort ut! og så spennende det ble sånn, og i tillegg med de krusedullene på sidene!
    Du er vel flink du!

    Koskos

    SvarSlett
  6. Utrolige fine ble de - flotte knotter også! Er det ikke gøy å få til noe så fint ut av noe som slett ikke var så fint?

    SvarSlett
  7. Nydelig! Så flink du er, og for en herlig blogg:)

    SvarSlett
  8. så utrolig heldig du er som har fått hele den nydelige serien også så fint du har pusset dem opp. forstår godt du glememr før bilder i iveren, jeg er litt lik selv. idag har jeg gått baserk med spraymaling, men har faktisk husket før bilde nå da:) hihi... (takk for påminnelse)

    Ønsker deg en videre skjønn kveld:) Klem monica

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)