... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



onsdag 15. juli 2009

Prosjektet er fotograferbart

Eg har i ei veke leika snekker, målar og hemmeleg agent.
Entrèen vår, som tidlegare var bittelitt utgått på dato, har fått seg eit aldri so lite ansiktsløft.
Eg har vorte litt sjøsjuk av å gå inn der, men no er det heile so mykje betre!


Kvitt, lyst, drivved og gjenbruk... heilt etter mitt hovud.
Speilet kjøpte eg på loppis for ein slikk og ingenting,
det er heimelaga av gips og var spraya gull.
Men det er det jo fort gjort å gjere noko med.




Slik såg det ut i entrèen før, legg spesielt merke til sjøsjuk-golvbelegget.


Trangt om plassen.


Når ein kjøper hus og skal pusse opp so vil ein gjerne gjere alt på ein gong.
Iallefall eg.
Men eg har tålmodig venta på at den store tiltakslysta skulle kome over meg.
Entrèen har vore gjenstand for mykje grubling og kløing i hovudet.
Kjæresten reiste heim att ein tur og DER kom arbeidslysta, gitt.
*S* Eg skal ikkje skulde kjæresten for at den har vore fråveranda tidlegare.


Er ein sydame so brukar ein måleband og ikkje tommestokk...


Og skal ein fuge seint på kvelden og ikkje finn pistolen til patrona, so brukar ein tresleiva... funkar ikkje like godt, men har ein dårleg tid, so har ein...


Litt reklame.
Golvet var eigentleg lett å legge.
Eg har aldri vore med på å legge golv før og var spent på om eg kom ut i vifteform på enden,
men dæsken, eg må vere eit naturtalent!
Det blei heilt beint!


Fint?


Hylla har kome opp, brukte ei hylle eg kjøpte på loppis,
måla den og skrudde på hylleknektar frå Indiska.



Dørene er fjerna og eg har tapetsert i skåpet.
Jepp, dei gule garderobestengene skal skiftas ut!


Døra blei visst kvit òg. Det var eigentleg ikkje heilt etter planen... men..



Blomsterkrukker frå Kid, eg har tatt ut sinkpottene og brukt dei til noko anna.
Dette blei ein fin plass til alle solbrillene våre.

Er eg ikkje flink vel?
Heilt åleine har eg ordna og styra, det siste som står igjen er måling og oppsetjing av lister
(er det ikkje alltid slik?)
og so må eg finne ei krokrekke eller to til jakkene våre
(på veggen under vindauget.)

I går snakka eg med ungane, vi blei einge om at no skulle vi alle vere flinke til å bruke skohylla og eg ville ikkje sjå sko på golvet. Dei har kvar si hylle og det burde vere nok. Resten av skoa skal stå i skåpet, på rette hylle.
Jaudå, alle nikka, eg òg:)

So fekk vi besøk i går.
Junior kom heim, etter å ha vore med ein kompis,
han kjem skrekkslagen inn på stua:
"MAMMA, det står sko på golvet!!"
*knis*

Ha ein fin dag, eg skal ta meg ein velfortent pause på terrassen:)

17 kommentarer:

  1. Du hvor pent det ble!
    Så flink du er som fikk til gulv og alt...
    Det ble mye "større" og lysere!
    Jeg liker idèen din om kurver til solbrillene, det er jo en av de tingene som kan trenge en fast og lett tilgjengelig plass!
    Jeg visste ikke at de har hylleknekter på Indiska, skal ta meg en tur der når jeg skal sette opp ny kjøkkenhylle....holder på å pusse opp.
    Ha en fin dag!!
    Klem,M

    SvarSlett
  2. Fantastisk fint det ble, og ja, du er flink;o)))
    Tips til krokrekke: finn noen fine kroker og skru de opp på drivvedplanke. Men du trenger nok ikke tips, så kreativ som du er;o)
    Ha en fin dag;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  3. Hei!!Så utrolig flink og nevedykktig dame du er!!!Blir meget imponert her jeg sitter!Likte gulvet ditt kjempe godt!!Det der hadde jeg aldri klart å legge!Og tusen takk for at du vil følge bloggen min!Og jeg vil så klart følge deg!!Gleder meg å se hva slags andre kunstverker du har gjemt i deg!Ha en super fin dag. Klem fra Linda

    SvarSlett
  4. Man tager hva man haver :))
    Sånn er jeg og.. har fått mange rare blikk fra mannfolk som tror jeg er blitt sprø hehe.. Ikke alltid man har allting rett foran hånden vel ;)

    gangen ble kjempefin.. Så flink du er !!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Jeg er imponert! Du har all grunn til å være veldig stolt! Artig med bildeer av hvor kreativ du er når ikke alt er helt på plass (les: fugeløsningen osv.). Nyt gangen!

    SvarSlett
  6. Guuuuri MALLA, det er jo helt fantastisk!! Det får man kalle en real makeover, så UTROLIG flink du er!!! DET må du sende inn til NIB, fantastisk! :D Jeg har en award til deg inne hos meg, du fortjener mange til!! ;)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for gode råd i bloggen min.

    Entreen din ble skikkelig flott. Utrolig hva man kan få til når man vil!

    God sommer!

    SvarSlett
  8. Du, så flott det har blitt! Det virket mye større, renere, mer kreativt og originalt - og "berre lekkert"! Flink jente, du! :-)

    SvarSlett
  9. Utrolig flott det ble og du har vært kjempeflink!!
    Godt med alt som er gjort;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  10. Hei Anita!
    Jammen er du super flink!!
    Vet at slik forvandling tar masse tid og krefter - og så gulvet da! kjempeflott!!
    Tipper det er mye hyggeligere å komme inn nå..?!
    klem Kristine

    SvarSlett
  11. Vilket lyft!!! Det blev verkligen en helt ny hall. Så duktig du är. Trevlig kväll! Alexandra

    SvarSlett
  12. Heisan..

    Så flott det ble i gangen din! Skal si den fikk et løft...gulvet ble kjempestilig:)

    Sommerklem fra meg

    SvarSlett
  13. WOW du er en skikkelig handy woman!

    SvarSlett
  14. Dette ble en flott forvandling!

    SvarSlett
  15. wow- for en fantastisk flink "oppusser" du er... jeg er mektig imponert - det ble en nydelig forvandling !!!

    Ha en flott kveld..

    SvarSlett
  16. Knallfint blei det!
    Og takk for tips om å ta ut sinkbøtta....det skal eg gjere as we speak;)

    Smil frå Anita

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)