... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



fredag 3. juli 2009

Gått amok med sprayboksen!


Først må eg vise min aller aller aller første peon! Eg er so stolt! Besta trudde ikkje på at den blomstra allereie i år, men eg har faktisk 9 knoppar. Ho hadde planta ned frå samme buska som meg og hennar var heilt svidde... gjett om eg følte meg flink då!


Denne korga kjøpte eg billeg på loppis.



Nyspraya!
Fin til å ha puter, tepper og sånn i innafor terrassedøra.
Eg har spraya mange ting, bilete kjem etterkvart.
Dagane går til å måle ferdig møblar til å setje dei spraya tinga på:)

2 kommentarer:

  1. Hei,dette var en spennende blogg.Med samme intr,som meg..Gjenbruk er tingen.Velkommen skal du være hit til Nib:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Ooh! Jeez! Eg er inne i varmen:)

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)