... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



torsdag 23. juli 2009

Rosa kjole og svin på avveie.

Eg har tatt siste innspurt på syrommet i dag.
Den rosa, nye kjolen frå Spania har blitt nokre cm kortare
(eg ynskjer meg lange leggar til jul).


Fin?
Då jobben var gjort var klokka so mykje at eg kunne ringe legen på sjukehuset.
Kva gjer eg med medisin i ferien?
Immunforsvaret mitt går på sparebluss og med dobbel dose medisin blir det endå verre...
Legen ba meg bruke desinfiseringsgel (heile tida) og munnbind når eg var på plassar med mykje folk. Vi er mest redd for svineinfluensaen.
Men absolutt alt av infeksjonar kan vere skumle for meg, for tida.

Dette gjer at eg blir litt lattermild... og ein super idè ploppa ned i hovudet mitt.
Kva om eg syr meg eit munnbind som match`ar den nye kjolen?
*knis*


Den nyaste moten frå... eh... Paris?...


Slik blir eg då sjåande ut, sånn ca.
Er det nokon som skal ut og reise om eit par veker og ser meg på Gardermoen,
so kom gjerne bort og sei hei!!

(Princess sei at ho nektar å gå ilag med meg... kan ikkje skjøne det!)

5 kommentarer:

  1. Jeg møtte faktisk en på lokalbutikken med munnbind i dag, så du er vel ikke alene! Ditt var i alle fall myyye finere! ;) Og kjolen var knallekker :)

    SvarSlett
  2. Tihi...
    Stilig det der da!
    Stressa som jeg er, leste jeg selvsagt ROSA KJOLE PÅ AVVEIER så jeg så for meg at du hadde mistet kjolen etter en dukkert i vannet eller noe....! ;)
    Kjolen ble fin den!! Du er flink!!

    SvarSlett
  3. He he, syns e ser;o) Men det er ikke sikkert det er slik en dum ide, iallefall ikke om du ikke bør få noen infeksjon. Meeeen det å faktisk gjøre det;o)

    Kjolen var iallefall veldig fin;o)

    Kjører konkurranse hos meg, kom innom om du vil;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  4. hei! Så flott kjole! Likte også det rosa innlegget ditt. Og så heldig du er som har en så kreativ og snill kjæreste som lager en slik fin gave til deg.

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)