... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



fredag 10. juli 2009

Oppussing av gangen

Eg har fiksa litt i gangen vår,
det var jammen på tide!


Eg er usikker på om det elefanthovudet skal få henge.
Det passar fint i fargen, men burde nok hatt selskap av eitt eller anna.
Krakken har eg fått av ein god venninne.
Den er kjempefin, med utskjært hjerte.




Slik såg kommoden ut før eg måla den. Eg fekk den med mamma då eg flytta ut for 22 år sidan, den var mørkebrun og ikkje so veldig fin. Eg måla den 80-tals-bondeblå, limte på krusedullar og skrudde på messinghandtak. Den gongen var det fint.
Men ikkje no lenger.
(Til venstre kan ein skimte ullsokkekorga før den blei spraya.)


Ei imidlertidig lampe, det nyspraya smykketreet og solbrilleboksen mi.


Korga, som er nyspraya, er å ha ullsokkar i,
det er ikkje det store behovet for denslags no på sommaren,
men det blir fint til hausten.


Dette gamle vindauget har eg fått med kjæresten,
han har mange fleire og eg har småplanar om å få nokre fleire hit.

7 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar... Flink du e mamma <3

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Så fint det ble!! Den kommeoden ble knallbra! Hvor får mang kjøpt slike "kruseduller"? Har vært på leiting etter slikt selv, men ingen vet hvor man får kjøpt! :|

    SvarSlett
  4. Så koselig dere har det. Skulle ønkse jeg fikk tak i et slikt vindu.

    SvarSlett
  5. Å, det ble jo riktig så lekkert. Ullsokkkurv hadde jeg også før, men nå har vi nytt hus og vannbåren varme;o) Det er så deilig å ikke ha bruk for en slik kurv;o) (Og man kan heldigvis finne andre bruksområder;o)))
    Sommerklem
    Linda;o)

    SvarSlett
  6. Dette var jo kjempefint! Og så lurt med den korga da...
    Om han har ett vindu for mye, så kjøper vi ett av han!
    Har ønsket meg ett sånt til leveggen:)

    Klem:)

    SvarSlett
  7. Hei,titter innom for å ønske deg en go`helg.Så koselig gang du har..og ikke minst liker jeg det gamle vinduet du har der:O)Klem fra Maliva

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)