... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



fredag 24. juli 2009

Velkommen til min ringe bolig.

Eg står midt i koffertar, klesvask og ferieklargjering av hus.
Kva gjer eg?
Jaaudå, eg finn ut at eg skal måle sjablongane på entrèeveggen.


Eg har aldri gjort dette før og var litt skjelven i knea.


Litt skjelven på handa på l`en... men det kan eg ikkje fikse før målinga tørka.
Det blir etter ferien.


Skrifta er" heimelaga", eg har tatt utgangspunkt i ei eller anna skrift i word og fiksa på litt.
Blei so bra so.

Eigentleg so tenkte eg at eg skulle grunne stuebordet mitt òg...
Hmmm..
Rekk eg det, skal tru?
Det er over ein time til vi skal reise:)

7 kommentarer:

  1. Hehe, skikkelig artig innlegg! Kos deg på ferie :)

    SvarSlett
  2. Takk for titten! Det ble jo kjempe-fint!!

    Ha en fortsatt strålende sommer!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  3. Så flott det ble!

    God helg!

    ♥Cecilie♥

    SvarSlett
  4. Hehehe....skal bare...har du hørt den før?
    Stilig sjablong!
    God tur;)

    SvarSlett
  5. Fint blei det! Nå er bloggen din på blogglista mi,håper det er greitt.God tur! klem fra Mira.

    SvarSlett
  6. Kjempefint!! Og gooo' tur! :)

    SvarSlett
  7. Takk for koselig kommentar inne hos meg;) Og ja, har vel masse jeg bare skal gjøre først ejg og...Fint ble det og wow for en stilig kjole under her!!!

    Go tur, take care;)Synd jeg ikke får sett deg på flyplassen...

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)