... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



mandag 27. juli 2009

Hummar og kanari (-fuglar)

Meir shopping.

Kjæresten er dønn sliten i beina og smilet mitt blir breiare og breiare. Ikkje nok med at eg har lurt han med på butikkrunde i dag (igjen), men eg har òg lurt han til å hjelpe meg med å setje saman bilete. Simsalabim, det var jo ikkje so vanskeleg vel?



Fuglane skal sitje i fugleburet mitt heime. Fram til no har det budd ein gul påskekylling der (som junior har laga på skulen) og eg er ganske sikker på at han vil opp på loftet til påskekameratane sine. (ja, ikkje Junior då, men påskekyllingen..)
Skiltet veit eg ikkje heilt kor eg skal henge enno..


Endeleg fekk eg kjøpt meg ein sånn ein! :)


Dagens supertips!!
Eg har vore på Fretex i Lillestrøm og kjøpt skjorter til 30,- pr stk.
Desse skal eg bruke til lappeduken min.
Det er so lurt at eg burde fått Nobel`s sypris...
...eller noko i den duren.


Eg har nesten ikkje fått sove i helga, har tenkt og tenkt på det stripete stoffet som eg fekk tak i på laurdag. Kva gjer eg? Eg MÅ ha meir av det! Skal eg velge raude eller beige gardiner på spisestua? Valget falt på beige... men eg bestemte meg for å kjøpe meir av det blåstripete. Grillvott, forkle og endå ein duk.. kjekt å ha!!


Spisestuegardiner og ein duk... Trur det blir fint, ja!


Vi har vore på Kid og der sto det eit fyrtårn i utstillingsvindauget.
Det venta berre på meg, det.


*blush*
Endå ein segelbåt fekk bli med meg heim att... makan til den eg har frå før.
Men... det kan godt hende eg skal fikse litt på den... kanskje, muligens.


Heilt tilfeldigvis gjekk vi forbi Hemtex og der hadde dei stripete puter på salg. Eg har mangla 4 sånne til det nye kafèsettet mitt, ....men ikkje no lenger:)

6 kommentarer:

  1. Her var det mye fint! Nå gleder jeg meg å se hva fint du kan trylle frem av dette! Det er forresten en liten ting hos meg til deg på bloggen min! Klem fra Linda

    SvarSlett
  2. Wow, så smart å bruke skjortene til lappeteppe da;) Flott.

    Og ja, en slik vedkurv av gml vinballongholder er smart. Ikke min ide, men det er da noe annet enn de kjedelige;)

    Ha en fin uke videre;)

    SvarSlett
  3. Så stilig den båten og fyrtårnet! Og jeg stemmer på deg, Nobels Sypris it is! :)

    SvarSlett
  4. Jeg likte '&' - en best... =D

    SvarSlett
  5. Jøss, så mye fint du har kjøpt!
    Jeg har også handlet litt og trenger hjelp til å velge hvis du har tid til å stikke innom min lille boble i ferien!

    SvarSlett
  6. Jeg kjøpte sånne gardiner på 70% på Kid! Til forteltet! Blir så bra att...

    Har litt lyst å ha dei heime da...hm..

    Jeg har mange sånne skjorter liggende i tilfelle jeg skulle få en lys sy-ide (jeg som ikke kan å sy!)
    Så vi får se etter jeg har hatt høst-sy-kurset mitt hos deg, om min hemmelige ide blir satt til verks:)))

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)