... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



onsdag 22. juli 2009

På rosa skyer

Når små prinsesser har hatt bursdag og har eit leikehus å innreie må storetante trå til.


Forkle må ein ha om ein skal bake muffins og andre godsaker.


Sommarfuglen går igjen på eit par puter og på den mjuke boksen. Den lille lomma kjem frå ein kjole som princess har brukt ein gong.
Vi likar gjenbruk.


Gardinkappe til døra. Sydd av ferdigblonde frå Tyrkia.
Sprø historie eigentleg;
eg bestilte ditten og datten over telefonen, gjennom ein bekjent.
Faren hans dreiv ei kremmersjappe på andre sida av landet.
Ditten og datten kom eit par dagar seinare i ei stor eske,
som hadde vore på langtur, ein heil dag med buss.
Fleire kilo med blondar, perler, garn, paljettar og masse småtteri.
Alt blei mitt for ein liten sum.
Lommeboka vart litt tynnare og eg ganske mykje blidare:)




Initialane til prinsessa, sydd på ei av putene.




I ferien skal vi besøke ei lita jente som eg håper eg får bli betre kjent med, ho har heilt sikkert lyst på ein liten koseklut med reim til smokken.
Det trur eg:)


Nydelege fargar! Min princess fekk lyst til å bli lita igjen når ho fekk sjå kluten.


Eg elskar hjarte!


Når eg først er i det rosa hjørnet kan eg vise fram bursdagsgåva frå kjæresten,
han har laga den sjølv (ikkje buret då).
Limt inn glas-diamant, lysdiodar og tingeling på toppen.
Under buret finn ein knappen for å trykke av og på lyset.
Genialt!
Eg har den på nattbordet mitt, litt barnleg er det vel lov å vere?

Tingeling er BEST!


Nydelege skapningen:)

6 kommentarer:

  1. Så flotte gaver du har laget!
    Du er jammen flink du!
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  2. Så flotte gaver. Gleder meg til å se hvordan det blir når det er ferdig. Ha en nydelig dag. Klem fra Elin:O)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte ting du har laget til prinsessene;o) Og tingeling var bare helskjønn, kan godt forstå du vil ha ho på nattbordet;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  4. Jeg vil åååååå være liten igjen når jeg ser disse nydelige tingene! Ble skikkelig inspirert jeg :) spørs om ikke symaskinen må tas frem ;) ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Så nydelig gave mannen din hadde laget til deg.
    Den skulle jeg gjerne hatt på nattbordet mitt også.

    Du er virkelig en kreativ dame, og heldige er de som får gaver du har laget.

    SvarSlett
  6. Jag tror också lilljänta gärna velat ha en koseklut med reim til smokken. Men jag är inte säker på att hon vågade erkänna det. Hon tycker hon är lite för stor.../L

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)