... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



tirsdag 16. juni 2009

Oh Lykke!


Eg skjønar eigentleg ikkje heilt kva som har skjedd med meg, men eg er i ferd med å utvikle grøne fingrar... eller, rettare sagt, eg er i ferd med å fatte interesse for hagens og plantenes mystikk. Vi har vore på Moa i dag og handla... blomar, korger og saker...


Har ein små hender, må ein kjøpe barnehanskar.
Desse var vel frykteleg søte?
Kaniner og fine fargar!


Vi måtte ha kvar si korg, kjæresten ville ha blomar med masse fargar og eg ville berre ha blåe, små kompromiss i kvardagen kan eg leve med, iallefall når resultatet blir so bra som dette.
Steinane har eg funne på ein hemmeleg plass vi kallar "finneplassen"
Der samlar vi skjell, flytestein og drivved.
Vannkanna er ny av dagen, den matcher hanskane mine:)






Eg ventar spent på at lavendelen skal stå i full blomst. Favoritten!
Det er så digg å stryke hendene over stilkane og lukta på....


Det gjer ikkje noko om Hortensiaen skundar seg med å blomstre heller!




Mine sine og kjæresten sine blomar:)



Vi har overbygd inngongsparti, der er det ikkje mange blomar som trivest, difor har eg investert i falske hortensiaer. Det var då voldsomt so rosa dei blei på biletet! Dei er mykje raudare i verkelegheita.


Klarer ikkje å bestemme meg om eg skal ha dei ståande på den kvite krakken eller om dei skal henge på veggen... hm...


Åå, så lukkeleg eg er!

Fin dag saman med kjæresten, vi har handla litt på bruktbutikken og litt anna snadder som blir avbilda seinare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarar blir verdsatt:)