... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



søndag 21. juni 2009

Containerfunn,
funn frå god ven og
hekla sjal.



Denne kommoden har eg skreve om før, den fann eg i ein container, naboen skulle kaste den, no står den inne og tørkar seg og gjer seg klar for sommarpussen.
Gyngestolen kjem frå austlandet,
den låg i ein container og venta på meg.
Eg hadde venta på den òg, må eg innrømme.
I eit par år har eg hatt lyst på akkurat en sånn en.
Og der sto han!
Kjæresten var ein engel og henta den og bar den inn i bilen.
Til hausten skal den få kvit pute med gardin.

Øverst i hjørnet kan du skimte eit nydeleg fat som
EVE LIS EIKREM
har laga
(ein dyktig keramikar)


Denne tina kjem frå ein avdøydd kunstnar i Ålesund,
Ein god ven av meg fekk tak på den og ga den til meg...
Eg er vel heldig!!
eg har måla den og den har fått stasplass her heime.
Lysestaken skal få seg eit lys og noko pynt, den er nyspraylakkert.


Ein kopp te, ei god bok og stillheit...
Lukke!
...og berre den veggen blir fiksa,
so blir lukka komplett.



Dette lekre sjalet er det oldemor mi som har hekla til meg.
Eg fekk det til konfirmasjonen min, eller kanskje året før.
Ho lever i beste velgåande og blir 105 år om nokre dagar.

Når eg tenkjer på ho so kjenner eg lukta av
nysteikte lefser,
høy på låven
og
kjærleik,
i masser.

2 kommentarer:

  1. For en fin liten kommode! Heldig deg som fant den da... Og hekle sjalet var nydelig:)

    God søndagskveld:)

    SvarSlett
  2. Dette er jo skikkelige skatter! Jeg synes det er moro med gjenbruk. Så heldig du er som har fått så fint sjal!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)