... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



torsdag 5. mai 2011

On the top of the world

Armbandet "tryggleik" blei til i går kveld,
etter at eg hadde bestemt meg for at produksjonen var ferdig.
Stoffet berre låg der
og skreik om å få bli omgjort til noko anna enn lagervare.



Råsilke, steinar, eit anheng i glas (kjøpt i Hellas)
og nokre glitreperler.


På baksida har eg brodert "tryggleik"



Dette gullbrune likar eg òg veldig godt.
I min iver har eg fotografert det opp-ned, ser eg:)

Det heiter "grip dagen"

Det er berre to dagar til marknaden og eg er sånn ca i rute.
Hipp-hipp!

8 kommentarer:

  1. Å, disse er bare SÅ VAKRE !

    Jeg er intr, i å kjøpe av deg, så si ifra hvis du har noen igjen etter marknaden.

    Det turkise her var helskjønt.

    Klem

    SvarSlett
  2. Eg kjem til å opprette Epla-butikk etter marknaden:) Men eg skal ha deg i bakhovudet og gi beskjed, uansett:)

    SvarSlett
  3. ..og TAKK, forresten:) Det er kjekt at de likar det eg lagar:)

    SvarSlett
  4. Heia Anita!!
    Ja NO fekk eg opp bloggen din...Så rart,av og til så "forsvinner" den??!!
    Ja hiv å hoi....det går unna med deg ser eg,så BRA da!!!!Du er berre knall flink skal du vite!!Å alt du lager kjem til å gå unna på marknaden skal du sjå,heilt sikkert!Er det boder i "miljøgata" det skal vere marknad eller?? Å det veret som skal bli til helga da Anita,SOL og 20-22 gr.!!:)))
    Men du. Eg vil SÅ gjerne kjøpe/reservere det turkise armebandet du viser fram her;))) Det sa berre PANG i mine auger her,mega mega fint!!!
    Men du.Ikkje "speng"deg no da!!
    Ha ein fin fin kreativ dag Anita!! All lykke til!!
    Klem,Randi

    SvarSlett
  5. Nydelige ting du lager Anita:) gleder meg til marknaden i helga:)

    SvarSlett
  6. Så deilig når idèene bare "ruller" ut av hodet,eller hjertet eller hvor-det-nå-er de kommer fra. Nydelige armbånd ble det i alle fall:)
    Og tusen takk for koselige ord hos meg.
    :)Beate

    SvarSlett
  7. Armbåndene var rett og slett vakre. Det turkis er nok min favoritt, men det betyr ikke at ikke det andre er like flott.

    Lykke til videre.

    Klem

    SvarSlett
  8. Vakre kunstvek; for det er jo det dei er? Eg er svak for turkis, så det øverste small rett i hjertet :)

    Nyt kvelden!
    Klem E

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)