... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



søndag 20. september 2009

Fikse stygge rammer

For nokre år sidan kjøpte eg 4 ultrastygge rammer på Ikea,
dei var billige og eg tenkte at eg sikkert klarte å fikse dei fine.
Dei var lys grasgrøne og sennepsgule,
i eit mystisk stoff likt det som brukast i flanellografar
(om slikt blir brukt lenger).



Eg fekk tak i gips, ikkje hobbygips,
men ein hardare type og dytta gipsen på med ein målepensel,
20 mm.
Tålmodighetsarbeid!


Det blei ordentleg fint!
Rammene skal få seg ein overhaling igjen i løpet av veka,
dei har fått nokre skader under flytting,
gips er ikkje spesielt flyttevennleg:)


Bileta er frå den kalenderen eg skreiv om forrige veke.
Jugendbilete fyller kalenderen og eg har hatt problem med å velje dei tre finaste.


Kunstnaren er Alphonse Mucha (1860-1939),
ein av dei dyktigaste og mest brukte reklameplakatmålarane vi har hatt.
Mucha måla fantastiske kvinner med lekre kreasjonar og hår,
begge deler dandert på det mest kunstneriske.
Han var med på å gjere Art noveau kjend og elska.
-den som kunne leve på den tida der-

4 kommentarer:

  1. Så utrolig fine dem ble, likte veldig godt "reklamebildene"...mener jeg har sett bildene hans før! Hadde aldri funnet på at man kan bruke gips på rammer, så nå gav du meg en ide! Ha en flott søndag. klem

    SvarSlett
  2. Ja, det ble virkelig nydelig!! Du kommer på så mye, og du får til så mye fint!! :)

    SvarSlett
  3. Det ble jo smellfint;o)
    Og du er et oppkomme av ideer......;o)
    Ha en flott søndagskveld.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  4. Er så fine disse bildene, spesielt det helt til høyre! Godt gjort å komme på å ha gips på altså, men rålekkert ble det!:)
    Ha en fin dag, nå skal jeg male!
    Kos Lille

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)