... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



fredag 21. august 2009

Skrik-mysteriet er oppklart, for alltid.

I sommar, på vår vandring i Parga, kom vi over nokre fantastiske oliventre.
Eg har planer om å bruke nokre av bilete på veggen, i svart/kvitt.
Medan eg sto og knipsa fekk eg brått auge på noko besynderleg!





" Er det ikkje? ...jau, det trur eg sanneleg det er !... I alle dagar? Mamma? Kva trur du?
Ser du det same som meg?"


Og ja, det gjorde ho, vi fann E. Munch sitt SKRIK, midt i Hellas!
Luktar det finnarlønn her?

10 kommentarer:

  1. Hehehe! Jammen der var den! :-)

    SvarSlett
  2. Heia på du!!
    Først må eg takke deg for helsinga frå deg,kjekt!!
    Å so lurer eg fælt på kor i alle dagar er du frå skal tru,sikkert ikkje langt herfrå?;))Ser du har vore ute på Bud:-))Å attpå til skriv du nynorsk,så gøy!!
    Håper helsa di er bedre no?:o)
    Jasså,du har funnet skriket du ja ser eg,stiligt!!Spørst om du må ringe 1000 tipset i VG:-)))Tøfft bilde!
    Artigt med "nye"bloggar:-))
    Ser da du! Ha ein super fin helg,kos deg!
    Klem,Randi

    SvarSlett
  3. Ja Ja..........no ser eg rundt på bloggen din at du bur nok så nære meg så det nesten går an du:-))))Å du har attpå til reist med ferja som eg tek nesten kvar dag hit;)))Visste du det eller?:)
    Randi

    SvarSlett
  4. Heia igjen!!
    HAHAHA....detta var no artigt du:-)))Å jau,ej å du bur nok i samme kommune ja;)))Å so nære og da...sprøtt og gøy!!
    Men du.Ej lure på om du kan ha ei søster som heiter Marit F...?:-))
    Ja.Ja..ej e no i Brattvågen nokre gonger i veka ej da...kansje du ser mej en dag;)))

    SvarSlett
  5. Ja veit du,ej såg at du MÅTTE vere søstra til ho Marit,dokke er no lik da;)))Å du er litt lik på mor di:-))
    Ja men du,om ej ser dej så berre roper ej STOPP der e du å her er ej;)))
    Ja ej vil tru at du he sakna frisk luft om du har budd på austlandet i så mange år ja!!! Oss har vore på sjøen i kveld og fiska,gøy!
    Ja.Ja....men da kan det vere at oss sjåast snart;)) hihi
    Randi

    SvarSlett
  6. Den var bare helt genial;o)
    Du burde sende den til VG eller noe ja;o)
    Ha en fin helg.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  7. Mon tro om ikke noen må gi deg finnerlønn ja hehe:) Stilig bilde. Blir nok flott på veggen i svart hvitt... Ha en flott helg:)

    SvarSlett
  8. Du fant! Du fant! Løp og hent finnerlønnen din!! Ha en strålende helg! Klem

    SvarSlett
  9. WOW - her er jo skrik, dette var herlig :0)

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)