... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



tirsdag 16. februar 2010

Tid til alt?

Midt i den kreative usprekkelege bobla mi
har eg ikkje so mykje tid til hus, heim og interiør.



Eg syr, syr og syr.

Sa eg at eg syr?

Og ser litt på sport.
I tillegg surfar eg litt rundt etter isnpirasjon.
Skrekk og gru,
eg har byrja å tenke på andre fargar enn kvitt.
I og med at eg har litt raudt i alle rom
so er det begrensa kva andre fargar eg kan putte inn.
Rosa og suppe-romlemantisk, kanskje?

Hysj! Ikkje sei det til kjæresten!!


Skjenken fekk eg då far min døydde.
Den blomstra under målingsstrøka og er heilt perfekt der den står.
Spisestovebordet fekk eg av lillebror (som er ein halvmeter høgare enn meg)
og eg trur han angra litt då han såg at det gjekk an å gjere noko med det...
Stolane har kome langveisfarande frå Sverige, Hareid og Finnskogen.
Lampa har vore Farmor si
og klokka kjem frå eit dødsbu der dei skulle kaste mykje.


Hjørneskåpa kjøpte eg i Molde, dei er eigentleg einegga tvillingar.

Alt har fått måling med kjærleg og litt utålmodig hand.
Sjølv om eg har lyst på litt fargeforandring, so vegrar eg meg.
Det er so grusomt keisamt å måle!
Vi får vente til sommaren, kanskje kjem lysta med finevèret.

Kjøkkenet skal jo faktisk gjennom ei lita forandring...

10 kommentarer:

  1. Så mye vakkert du viser her!
    Den enklest måten å legge på farge er på puter og gardiner, så slipper man å gjøre noe "galt":D
    Husarbeid, hva er det?

    Kos deg du ned din kreativitet, mye morsommere;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. God kveld. Har flere maleprosjeker på gang selv... men gjør som deg å venter til våren når jeg kan stå ute i garasjen. Nei, det er ikke sååå gøy å male men reultatet blir så bra da:) God kveld.

    SvarSlett
  3. Har maaange maleprosjekt i hodet, men må nok vente til våren kommer og jeg kan holde på ute. Koser meg når jeg maler møbler og slikt, listverk er ikke sååå gøy... Det er nydelig med litt innslag av rødt iblant alt det hvite. Nydelig det teppet ditt! *Me like* Kos deg med syprosjektene dine, interiør boblen kommer nok svevende ilag med våren :0) *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  4. Vær glad du har ei usprekkelig boble, med masse kreativitet. Min sier pang før den er halvt oppblåst ;-) Syprosjektene dine er forresten bare rålekre!

    SvarSlett
  5. Det verkar som fleire og fleire som har kvitt overalt lenge no, lengtar etter litt farge. Og med denne lange, kvite vinteren så forstår eg det godt. Fargar er fint, men det må matche og stå i stil da så klart :-)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så koselig det er hos deg.. :) Glad jeg fant veien til bloggen din! :)

    SvarSlett
  7. Nydelige skap, både det hvite og det brune ;)

    Kos deg videre!

    SvarSlett
  8. Så mye fint å se! Mye jeg kunne tenkt meg her... Skapene var helt nydelige! Mye som skulle vært malt her hjemme også,men tror jeg gjør som deg og venter på sommeren:-) Kos deg med syingen istedet!

    Klem

    SvarSlett
  9. Hææææ, skal huset også ryddes og vaskes??? Pokker, det var jeg ikke klar over, til helga kanskje, eller sommeren;o))
    Jeg har også skjønt at jeg ikke kan ha alt hvitt, trives nok ikke med det. Men er glad at jeg har grunntinga hvite, så kan jeg alltids forandre på detaljene;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  10. Du har mange pene ting....gleder meg nå til jeg får større plass...da skal det innredes:)
    klemmer

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)