... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



mandag 22. februar 2010

Believe


Bursdagsgåve til vakre vesenet Sofiia.
Ho blir snart mamma til si fyrstefødde prinsesse
og kjæresten min blir bestefar!
Det gler vi oss voldsomt til.
Eg skulle ynskje vi budde nærare kvarandre,
ho er kreativ og inspirerer meg.
Det er eit sakn.


Vi har vore ute i beinkald vind i dag òg.
Det er litt merkeleg, eg som hatar vinter og kaldt
synes det er greit å ha det sånn.
Det er koseleg å ha kvit vinter, det er ikkje ofte vi opplever.
Kommoden i gangen er klar for vår... med seilbåt og det heile:)


Gipsramma er vårleg/sommarleg den òg.
Det blir godt med varmare vèr, men enn so lenge so nyt eg det vi har!

Eg har vore på Tante Bruun i dag,
der kjøpte eg bla eit skilt som passar, for tida, veldig godt på
Ellemeller;

Believe
When you believe in yourself,
the possibilities are endless...

11 kommentarer:

  1. Bilderamme og vindusramme - lekkert!
    her er det isekaldt også, men vi har ikke vinden, ihvertfall ikke idag;)
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. hei,
    å så fin en gave du har pakket inn,det er sååå godt med sånne relasjoner mellom mennesker,
    godt å ha hverandre,
    nydelig på din kommode å ramme,
    ønsker deg en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så mye fint du viser fram !! jeg er ikke sånn shabby chic men dette likte jeg :)

    Nyderlig ny header også :)

    ha en flott uke,

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei
    Fant bloggen din idag - her var det mye fint og mye forskjellig. Fine kjoler / kåper du lager. Har lenge hatt lyst på en kjole fra "kjolegalskap" - kjolene hennes likner litt på dine. vil følge med videre her hos deg. Hilsen Anita S

    SvarSlett
  5. Har jeg gått glipp av at du har fått ny header, eller er den splitter ny? Den var i alle fall herlig! :D

    SvarSlett
  6. Nydelig!

    Man må aldri slutte å tro på seg selv og sine muligheter!

    Klem

    SvarSlett
  7. Heisan..

    Så koselige bilder av mye fint!

    Litt trist å bo langt fra sine kjære, men kjekt for henne å få pakke i posten fra deg:)

    Ønsker deg en fin uke, vinterklemmer fra meg

    SvarSlett
  8. Stemningfulle bilder både her og i forrige innlegg.
    Jeg kjenner jeg er glad for at alle i familien bor i Grimstad, lengst vekk er søstra til mannen min, som bor helt borti Arendal, 2 mil unna;o)))
    Troa på seg selv må man passe godt på, veldig leit å miste den.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  9. Flotte bilder og nydelig vers. Rammen med hønsenetting var spesielt fin, synes jeg. Nå er det god natt herfra. Klem

    SvarSlett
  10. Heisann :)
    Kjempe fin tunika du har sydd.
    Takk for titten på den fine bloggen din.
    Hilsen Elin

    SvarSlett
  11. rosacea treatment Chubbuck

    Look at my web site; Townshend rosacea treatment

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)