... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



mandag 15. februar 2010

Eg treng hjelp.

Ein gong for lenge sidan, lenge før eg fekk blogg,
susa eg rundt og googla.
Stadig vekk.
Då kom eg over denne kjolen hjå ei superflink dame
som eg sjølvsagt ikkje hugsar namnet på.

Eg skreiv ein kommentar på denne bloggen
og sa at eg kom til å halde pusten heilt til ho fortalde meg kvar ho hadde funne oppskrifta.

Dette er sikkert over eit år sidan og no byrjar eg å bli desperat etter å trekke pusten igjen:)
Det eg ikkje tenkte på var at bloggarar ikkje registrerar kommentarar på gamle innlegg,
so denne dama veit faktisk ingenting om mi sjølvpining i påvente av eit svar.

Men no spør eg dykk, er det nokon som veit kvar eg får denne oppskrifta?
Eg MÅ ha den!
Kjolen er so lekker!!
Kanskje er det nettopp du som har strikka den?
Eg ber på mine kne.

Oppdatering:
Eg skal få låne mønsteret av ChatrinesLiving,
tusen takk,
du er ein knupp!!
No kan eg endeleg trekke pusten igjen;)


17 kommentarer:

  1. Heihei!
    jeg har faktisk strikket 2 stykker av denne:) Og har mønsteret. Men hvor... jeg skal lete i "arkivet" mitt hjemme i kveld og se om jeg kan finne det igjen:)

    Hilsen Chatrine

    SvarSlett
  2. Det er ikke jeg som har strikket denne, men den var skikkelig kul!

    Ser du har fått svar fra Cathrine som har mønsteret, så nå kan du snart puste igjen....

    Klem lykkeliten

    SvarSlett
  3. Du lyktes jo:) Alt ordner seg i blogglandia:))

    SvarSlett
  4. Her kan du forresten se en av mine. denne er kuttet til genser da:)
    http://www.chatrinesliving.com/2007/11/du-store-alpakka.html

    SvarSlett
  5. Så kult at du fikk hjelp så fort - jeg prøvde å google den, uten hell. Ha en fin dag - Tone

    SvarSlett
  6. Skjønner at du holder pusten, men kan ikke hjelpe deg :)

    SvarSlett
  7. JA, den var utrolig fin, og helt spesiell. Jeg ser du får mange tips. Du får nok oppskriften. En smart måte å etterlyse på: )

    SvarSlett
  8. Skjønner godt at du falt for den ! Lekker var den, ser ut til at det ordner seg med oppskrift også :-)

    Ønsker deg en fiiin mandag !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  9. Kan ikke hjelpe, men skjønner godt du har forelsket deg i denne, kjempefin er den!

    Ha en fin mandag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  10. Ah! Den kunne jeg også tenkt meg!

    SvarSlett
  11. Tror forresten det er en oppskrift fra Du Store Alpakka!

    SvarSlett
  12. Den 12 kommentaren som kommer fra meg er heller ikke den du søker etter. Kjolen var rå, urban, bohem, god! Men fra meg får du bare....: Ønsker deg en god start på uka;-)

    SvarSlett
  13. Åja - så fiiiiin!! Herlig - og skikkelig lekker - når du finner oppskriften..så strikk en til meg også!..hihi..smil!!

    SmilKKann

    SvarSlett
  14. Send meg en mail;)

    chatrineslille@gmail.com

    SvarSlett
  15. Godt du fant ut av det:) Her inne får man hjelp til alt;) Lykke til med strikking av flott kjole da ♥

    Har en snill mann ja, og de vokser jammen ikke på trær..så tar godt vare på han ♥

    Ha en fortsatt strålende uke da:)

    Klem klem

    SvarSlett
  16. Så heldig du var som fikk hjelp - mange snille mennesker i Blogglandia. Kjolen var dritlekker for å si det rett ut; lykke til med strikkingen.

    Takk for kommentaren - jeg får se hvor lenge hedaren overlever... hehe. Ha en fin dag - klem fra meg

    SvarSlett
  17. hei,
    å så herlig en kjole du skal strikke,
    godt du fikk mønster ,endelig.
    lykke til,
    klem fra sylvia

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)