... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



mandag 8. februar 2010

Det var ein gong...

... ein mann, som lenge hadde vore forelska i ei vakker dame,
ein dag tok han endeleg mot til seg og fridde.
Han var ein kjekk kar og fekk "ja".

Dette var under 2. verdskrig,
dei trengde begge noko å sjå fram til.
Noko fint.


Bryllaupet sto ein vakker sommardag
og bruda hadde fått sydd kjole av den lekraste fallskjermsilke.
Ho kunne ikkje skjøne kor heldig ho hadde vore.
Kjekk mann, flott hus og gode framtidsutsikter.


(lintøyskåpet før)

Møblane i dette flotte huset blei bestilt av den lokale snekkaren.

Her blei ungane født, dei vaks opp og flytta etterkvart ut.
Ekteparet blei gamle saman,
lukkelege over det innhaldsrike og gode livet dei hadde levd.


Den dagen dette huset blei tømd for desse vakre møblane
var eg so heldig å vere nabo,
ein observant ein sådan.

Eg har fortald historia ein gong før..
Huset blei tømd,
det eine lekre møbelet etter det andre gjekk i ein container.
Eg torde ikkje gå å spørre sjølv,
so eg måtte ringe mellomste-søs.
Ho kom sporenstreks og vi gjekk bort saman.
Eg litt bak... sjenert:)

Borna hadde ikkje plass til alle møblane og ville kaste dei.
Eg ville adoptere (møblane also)
Slik blei det.



Slik såg dei ut før.
Brune, flotte handlaga møblar.
Eg har pussa og måla.



Senga, nattborda og puffane står på soverommet.
Lintøyskåpet står på stova og inneheld dukar og lysestakar.
Speilkommoden har ikkje speil lenger og den blir brukt til tvbord.



No er det eg som har møblane i hus,
det er eg som har resten av livet framføre meg.
Livet med blanke ark og fryktelege mange fargestiftar til.

Eg har dikta fritt om ekteparet frå krigen.
Det einaste som eg veit er sant er at møblane er laga
her i Brattvåg og at huset dei budde i er flott.

*

I går laga eg yoghurt.
Oppskrifta er enkel og eg vil dele den:

Kok sakte opp 1 liter heilmjølk.
Sett kasserollen til side og avkjøl.
Rør inn 0,5 dl yoghurt naturell.
Hell over i ein boks og ha plast over.
Pakk inn i eit handklede og sett lunt.
(feks på badet)
La stå i 12 timar.
Sett i kjøleskåpet i minst 4 timar før bruk.

Når det byrjar å bli lite igjen,
Gjenta prosessen og bruk då gjerne av den heimelaga yoghurten.

Eg tilset kirsebærsyltetøy
eller
anna godt syltetøy/kompott.



19 kommentarer:

  1. Så søt historie! Bra at du reddet de gamle, flotte møblene - jeg synes de ble kjempefine med hvitmaling på ;)

    Ønsker deg en fin mandag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hva slags maling bruker du på disse møblene? Jeg har noen gamle møbler selv jeg gjerne vil male, men vet ikke helt hva jeg bør bruke!

    Så da må jeg spørre eksperten :)

    -H

    SvarSlett
  3. nydelige møbler! Og så fint at noen reddet de fra containeren. Er så trist med alt det gamle og vakre mange før oss ikke har sett "verdien" i og som er blitt kastet!! Får helt vondt i magen når min mormor forteller om arveoppgjøret de hadde hvor blondeforkler, kaffekverner osv osv ble kastet fordi det ikke var noen som syns det var fint (dette var på 70tallet så chabby chic var det vel ingen som likte...)

    :) Ann K

    SvarSlett
  4. Så koseleg ein historie.....heldig at du fikk reddet noen av de vakre møblene.....
    lenge siden har sett deg hos meg nå......?:)
    Ha en kos dag....
    goeKlemmer sendes

    SvarSlett
  5. god mandag.
    så herlig et innlegg,å så bra at du fikk disse møbler å ta vare på,
    så vakkert det er blitt.
    ønsker deg en vakker dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Med det samma trodde jeg kjæresten din hadde fridd til deg!! Hihi! :)
    Heldiggrisen, jeg blir så glad av at slike nyyydelige gamle møbler blir tatt så godt vare på! :D :D
    Supergrattis som vinner av den lekre puta inne hos Emmeline! :D

    SvarSlett
  7. Koselig historie:-) Møblene ble kjempefine med noen strøk maling!

    Gratulerer så mye som vinner i Emmelines"give away"!!

    Klem

    SvarSlett
  8. Skjønn historie... sjølv om ikkje alt har rot i virkeligheta. (Ja ja, eg veit eg ikkje skriver korr\ekt nynorsk lenger... men "verkelegheita" blir for meg ikkje naturlig lenger ;-D)
    Koselig at møblane kjem til nytte igjen, og vart mykje finare i kvitt :D
    :o)

    SvarSlett
  9. ;o))) Fantastisk fine møbler, som passa historien flott;o))
    Jeg finner også stadig større glede i å kunne ta vare på ting, og gremmes med tanke på alt jeg og andre i familien kasta før.
    Koser meg glugg ihjel med garasjen, den passer meg til fingerspissene;o))))
    Håper du får en fin uke.
    Klem
    Linda;O)

    SvarSlett
  10. trudde ej skulle svime av litt hær..... pjuh... flinke flinke verdens beste storesøs:)) STOLT AV DJ!!! ELSKA DJ VETTU :))
    mellomste :)

    SvarSlett
  11. For et herlig innlegg :-)
    Møblene ble jo bare så nydelige etter din makeover !

    Gratulerer så mye med premie hos Emmeline ! så gøy :-)

    Ønsker deg en fiiin mandagskveld :-)
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  12. Å så fine du fikk de møblene.

    SvarSlett
  13. Koselig!
    Kjempeflotte møbler!
    Naboen fortalte at de brente en haug i samme stil kort tid etter at vi flyttet hit! Trodded jeg skulle besvime da han fortalte det! Jeg som trenger flere!!

    Klem!

    SvarSlett
  14. For en koselig historie- og kjempe flotte møbler.. Flott makeover!!

    Mandgasklem:)

    SvarSlett
  15. Ntåå nydelig historie og nydelige møbler:) Veldig godt du fikk redda dem fra den sikre død...ble utrolig fine:):)
    Lage yoghurt har jeg aldri hørt om før (og jeg er kokk) hehe...så spennende da.. MÅ prøves:)

    Ha en flott mandagskveld videre:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  16. Så bra du fikk til jogurten! :O) Det går an å bruke anna melk og, jeg har prøvd med skumma melk...og når du gjentar den så bruker du mindre av den egenproduserte jogurten...har ikke i hode hvor mye, skal sjekke...

    Skvatt litt i begynnelsen av historia her;))Fine bilda dine!

    SvarSlett
  17. Tusen takk for tips, Lillesøs! Burde eigentleg skrive at eg fekk oppskrifta av deg:)
    Kristine laga seg bringebæryoghurt i går, det var godt!

    SvarSlett
  18. Herlig innlegg!

    Jeg har an plan om å komme meg ut i sola, skaffe meg energi og gjøre noe med alle halvferdig, uferdige og planlegte prosjekt her i huset.
    Ganske ambisiøst av ei som sov 12 t i natt !
    (det var ingen som vekte meg jo ;-( )

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)