... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



torsdag 25. februar 2010

Sinnsykt flott!

Det tikkar inn sms:
"Ta med deg fotoapparatet og ta bilete av månen i kveld!"

Sjekk den ringen då!!


Takk Ewa, det var ein opplevelse!
Månen har aldri vore vakrare:)


Ungane er i seng etter ein lang dag på badeland,
i morgon skal vi produsere makramèarmband.
Det kjem eit par jenter på besøk.
Det bli kos.

Eg har hatt nokre timar for meg sjølv i dag
og fått klipt 3 ellemeller-tunikaer.
Princess skal få sy sin eigen,
dei to andre skal eg snekre saman.

Snart er det slutt på vinterferien til ungane,
vi har hatt mykje besøk,
kost oss med strikking, data, bading, bowling, perling og grilling.
Fin vinterferie rett og slett:)

Og eg har oppdaga at det fins englar,
historia kjem om eit par dagar:)

12 kommentarer:

  1. Tusen takk for flotte bilder.!
    Her jeg sitter snør det vanrett og fra alle himmelretninger så ingen flott måne på meg i kveld.

    SvarSlett
  2. For noen fine månebilder! Månen ER jo vakker! Synes datteren din er heldig som kan få lære å sy av en proff syerske. Gleder meg til å se resultatet av syingen din :)
    Ha en fin kveld videre!!

    SvarSlett
  3. Så herlig bildene ble:))....magisk denne månen...og for the record: d va selvfølgelig *månegutten* min som såg den først!!!

    SvarSlett
  4. Juhu...jeg kommer bare inn som anonym;-)...men d er meg Ewa ja:))

    SvarSlett
  5. Herlig ♥

    God Helg (er lov og si det nå??)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. nydelig!

    Virker som om dere har hatt en aktiv ferie med mye kos.
    Her har jeg blitt slått i Rummy gang på gang.
    Et fasinerende spill, men jeg begynner å bli grundig lei av å tape for disse fjortisene....

    Har begynt på nr 2 av vottene dine. ynes de blir lekre, men er svært usikker på om rosafargen er "gammel" nok.

    Klem lykkeliten

    SvarSlett
  7. Så nydelig måne! Jeg titta ut her, men det snør og jeg ser ikke den samme nydelige månen. gitt.

    SvarSlett
  8. Så flott måne! Må visst ut og kike?

    Ha ein fin kveld og ei god natt!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  9. Hei
    Høres fantastisk ut å få sy ferdig utklipt kjole med hjelp fra syerske. Jeg har kommentert kjolene før,men må bare få legge til pulsvarmerne, de var bare helt nydelige!
    Håper det blir en god helg og en god ferie for dere.
    Klem:)

    SvarSlett
  10. Wæo, så magisk! <3
    Vinterferie hørtes forsåvidt også magisk ut... ;)

    SvarSlett
  11. Har laget flere sånne tepper eg , men dette bak pus, er kjøpt. På tur til Søgne.(Søgne gaver og interiør klarte å friste meg).

    God helg, klem,,,

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)