... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



torsdag 11. februar 2010

Svisj innom ein liten tur!


Eg har vore so heldig å få lov til å lage ellemeller-jakke
til ei dame her inne.
Ho ville ha kvite detaljar
og ellers heilt lik den rosa eg sydde før jul.


Eg håper den vil falle i smak,
den er i lufta ein eller annan stad mellom henne og meg
og vil mest sannsynleg vere framme i morgon.


I tillegg har eg sydd ei lang ellemeller-jakke i svart og rosa
til ei venninne og den har eg faktisk gløymt å ta bilete av...
Makan!
Kjære I-M, vil du vere snill og sende meg eit fint bilete av deg og jakka? :)
Håpar den blei slik du hadde tenkt deg!

På tysdag var eg kjendis og fekk mange hyggelege tilbakemeldingar,
i dag tidleg kjende eg meg som ein c-kjendis...
Heilt til gratis-avisa "Nytt i Uka" ringde og ville ha intervju!
Kva blir det neste?

*knegg*

Oprah?

Eg er klar, må berre finpusse engelsken først!


10 kommentarer:

  1. Kjempefin jakke! :) Så flink du er til å sy!
    Spennende med intervju også!

    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hjelpe meg!!!!!Du er utruleg flink:)
    ALT du kan altså!
    Jakka er kjempe lekker:)
    Klem frå lisjå<3

    SvarSlett
  3. Hei!
    Kjempeflott artikkel om deg og ditt i Haramsnytt.
    Kjekt for alle uvitande å få vite om alt du driv på med. Blr vel renn på døra no med møblar som skal byttast ut - kanskje dei kan få ein ny heim hos deg?
    Berre stå på vidare - sikert mykje morro i vente på bloggen din - gler meg;)
    Go helg!

    Klem frå Marit

    SvarSlett
  4. Heia:)
    Ååh.. Jakka va kjempefine:))
    Eg går berre å trippa..;) Håpe den kjem i mårga:)
    Flott artikkel i avisa:)
    Klem Nina

    SvarSlett
  5. Lekker!
    Og jeg gleder meg sååååååå til min kommer!
    Og du burde absolutt intervjues av Oprah! Så det såh!

    SvarSlett
  6. Der var ellermeller-jakken! Knallfin! Skulle gjerne sett den på:-) Så flink du er. Lekkert med den hjertepynten.

    Skjønner at dette er dame som er i vinden for tiden:-) Kos deg med kjendistilværelsen!

    Klem

    SvarSlett
  7. Sooo nydelig disse jakkene dine, gleder meg til det blir min tur til å bestille!
    Kjempeflink er du!

    Ja du er som en virvelvind for tida, snart blir det vel både Oprah og gjesterolle i Frustrerte fruer, tihi:))

    SvarSlett
  8. Kjempefin jakke! Så flott med hjertene på.

    Skjønner det svinger i kjendis-Norge:D

    Ha ei koselig helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  9. Flink å sy er du til gangs.Ja så er du blitt kjendis på toppen av det hele hi hi.

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)