... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



søndag 21. februar 2010

Med roser i kinn

Innimellom sportssendingar på tv må vi prøve
å strekke litt på kroppen
og få litt frisk luft i lungene.
Kjæresten hadde lyst å grille nede ved sjøen i dag,
og slik blei det.


Vi er begge glade i å fotografere,
difor er fotoapparatet med
stort sett kvar gong vi stikk nasen utfor dør.



Eg fann mykje fin drivved og ein flytestein,
skattekista mi (les: garasjen) blir aldri full!
Til opplysning:
Eg tok ikkje med meg noko av det eg har teke bilete av.


Ungane hadde nok å finne på i fjøra,
her var det vatn, is og stein om kvarandre.
Vi tok med oss middagsrestar frå i går og varma på eingongsgrill.
Vi fekk tid til å fiske litt og ake på skaren etterpå.
Kjekt å kome inn att etter å ha vore ute i kald og frisk vind.

Middagen (anbefalast!!):
Kyllingfilet delt i strimlar, tredd inn på pinnar og steikt i panna.
Banan og mango tredd inn på pinnar og varma i panna.
Saus av peanøttsmør og aprikoskompott most med stavmiksar
og ein liten dæsj sweet chilisaus, varma i kasserolle.
Ris.

Veldig veldig godt og enkelt!
Eg laga kvar sin porsjon i aluminiumsfolie
som vi varma på grillen i dag.
Nammis!
*

Eg vil minne om gi-vekken min!
Klikk her og bli med, trekning 28.2.
Lukke til:)


11 kommentarer:

  1. Hehehe, hørtes helt absurd kalt ut! Og koselig! :D Herlige bilder, kan nesten lure oss til å tro at det ikke er kaaalt og vinter! :P

    SvarSlett
  2. Må først kommentere den herlige tunikaen i bildet under her. herlig !!!!

    Nydelige bilder hos deg ! Ikke utevær hos meg idag, det har snødd i ett siden igår kveld...

    Det blir mye sport, selv om man egentlig ikke bryr seg så veldig, resten av familen må få alt med seg :-)

    Ønsker deg en fin ukestart !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte bilder, hvor er det blitt av snøen...eller det er vel den salte sjøen som har vaska han vekk:)) Her er d snø kaos idag kan du sei....gleder meg t å tenne grillen igjen....:)

    SvarSlett
  4. :)Dette måtte vere ei fin, men KALD oppleving? Eg har vore ute i to omgongar i dag, og eg var glad kvar gong eg kom inn att ;) Men det er så vakkert ute!

    Ha ei god natt,
    og ei fin, ny veke!
    Klem E.

    SvarSlett
  5. Heisann...
    Så koselig med strandtur da, her er det alt for kaldt enda... men d blir...
    Nydelige ting du har på den andre bloggen din...

    Ha en super kveld og uke...

    SvarSlett
  6. Høres ut som en skikkelig koselig tur, akkurat sånn som ungene setter pris på, og vil for alltid huske...Kan tenke meg at den middagen smakte helt fortreffelig.

    Og så nydelig kjole og pulsvarmere du har sydd. Tenk å være så flink altså....

    Ha en topp uke.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  7. Herlig!
    Og flotte bilder! Jeg digger S/H bilder!

    SvarSlett
  8. Fiiine bilder!
    Den oppskrifta hørtes go ut! Godt tips! Jeg pleier aldri å finn ut hva man skal spise...

    Ønsker deg en superfin ny uke!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  9. Det er i grunn veldig mykje fint her i Brattvågen - og så mykje å ta seg til berre ein kjem på det.....Ikkje alle som finn på alt det du gjer nei....Flotte bilder frå ein flott stad!

    SvarSlett
  10. Det er deilig å være ute i vinter luften og kose seg sammen med familien ;)

    Nydelige bilder du hadde tatt, jeg like de virkelig.

    Jo endelig begynner ting å roe seg litt hos meg og det er godt ;)

    Ha en fin vinterferie uke ;)

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)