... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



tirsdag 2. februar 2010

Gi-vekk

Eg har snart passert 30.000 besøkande
(jøsses!)
og vil feire med å gi vekk 2 blondehjarte,
laga av ellemeller.


Dei luktar vidunderleg av lavendel.


Eg hadde aldri trudd at eg skulle kome opp i eit slikt besøkstal
då eg starta å blogge i sommar.
-for kva har vel eg å kome med?
Det er tusenvis av flinke bloggarar der ute
som har tusenvis av besøk kvar dag...
og so kjem eg... lille ellemeller:)



Kvar gong eg får ein kommentar so blir eg jublande glad,
eg kan ikkje tenke meg at eg nokon gong skal bli blasert
og setje meg på pidestallen for å tru at eg er
flinkare
eller
betre
enn nokon annan.



Eg har opplevd å "bli kjent med" fleire i blogglandia.
Det er mange eg set ekstra stor pris på,
dei gjer kvardagen min ekstra lys og fin.
Mange kunne eg tenke meg å treffe In Real Life:)
Fellesskapet gjer meg godt, rett og slett:)



Vil du vere med på trekninga om desse to hjarta?
Skriv ein kommentar i dette innlegget, enkelt og greit.
Du treng ikkje legge deg til som følgar for å få ekstra lodd,
eg er opptatt av at dei som vil følge bloggen min
gjer det for at dei likar seg her inne:)
Vil du linke til gi-vekken so set eg pris på det.
Lån gjerne eit av bileta.

Dotter mi, Princess Plastpose,
har òg gi-vekk på bloggen sin.
Hemmeleg gåve.
Ta gjerne ein titt og bli med:)
Klikk her.

Lukke til:)


97 kommentarer:

  1. Såå lekre hjerter!! Direkte nydelige!
    Ja, du får prøve å bestille boka uten kommentarer. For meg er det innleggene som er interessante, for de blir på en måte en slags dagbok;)
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Tuusen takk, syns den er veldig vakker:):)

    Grattis med 30000, det er jo utrlig bra!! Lager du de hjertene selv?? Sånne vil jeg kjøpe noen av om du gjør det:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Ja slike nydelige hjerter vil jeg gjerne prøve å vinne :) Gratulerer med imponerende besøkstall!

    Hilsen Christine

    SvarSlett
  4. hei.
    å gratulere med såå mange besøkende.
    såå gøy,'nydelige hjerter du har laget,
    flink du er.
    ønsker deg en flott dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  5. Takk for tilbudet - he fole lyst på sånne hjerte, dei e så fine atte...
    Det skal du vite Anita, det e like kjekt kvar dag ej ser at det e nåkke nytt på bloggen din- gle mej til å opne den og he til dags dato berre kosa mej med alt det fine du skriv, bilda og ikkje minst det du laga sjøl og alle ideane dine. Fortsett slik så får du heilt sikkert enda fleire venna i "Blogglandia".

    Stor klem frå Marit oppå fjellet

    SvarSlett
  6. ej e hær :))) i au vel vare mæ :)
    mellomste :)

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne være med!!!
    Gratulerer med så mange besøkende! ikke rart-med en så nydelig og inspirerende blogg!!

    SvarSlett
  8. Nydelige hjerter! :) Jeg blir gjerne med i trekningen! Ikke rart med så mange besøk på den flotte bloggen din! ;)

    Klem

    SvarSlett
  9. Heisann
    Første gangen jeg er innom bloggen din og den likte jeg så godt at jeg legger bloggadressen din i blogglisten min. Har det litt travelt nå, men kommer innom igjen om ikke lenge. Flotte hjerter du har sydd. Kom gjerne innom bloggen min. Ha det bra - klem fra Jannicke

    SvarSlett
  10. Så lekre hjerter. Klart jeg vil være med. Gratulerer med så mange besøkende. Ha en god dag :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med så mange besøkende. Klart eg vil være med å feire deg, du har jo ein flott blogg. Ha ein fin kveld.
    Kjempesøte hjerter forresten.

    SvarSlett
  12. Gratulerer. Hjertene er nyyydelige og jeg er gjerne med på trekningen. Vinnerlykken min er det så som så med, men jeg er evig optimist og håper i det lengste. Ha ei fin uke.

    SvarSlett
  13. Hei!
    Gratulerer så mye!!
    Ikke rart at mange er innom denne bloggen,kjenner flere som er"avhengig" av å sjå innom;0)
    Blir gjerne med på trekningen av et fint hjerte;0)
    ÅÅ,du Bloggen er såå super fin;0)
    Innlegg og bilder,fantastisk koselig!!
    Klæm Beate<3

    SvarSlett
  14. Så nydelig blogg du har. Kommer gjerne tilbake hit ja. Og hjertene ar lekre.............
    Klem Sigrun

    SvarSlett
  15. Jeg skjønner godt at du har fått så mange besøk ;) bloggen din er kjempefin og jeg hygger meg med å lese innleggene dine som du skriver på en fin måte :)

    Og et av de nydelige hjertene er hjertelig velkommen hjem til meg ;)

    :) Ann K

    SvarSlett
  16. Suuuupergrattis med 30 000! Nydelige hjerter, krysser fingrene for at JEG vinner! Hihi...

    SvarSlett
  17. Hei,du har så mye koselig å se på.Jeg blir gjerne med på trekningen.Klem fra Sissel.

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med snart 30 000 besøkende!

    Jeg blir selvsagt veldig gjerne med i trekningen om de fine hjertene du har laget. :o)

    Ønsker deg en riktig fin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  19. Kjempekjempefine hjerter!! :-) Håper du har en fin kveld! :-) Klem-Mia

    SvarSlett
  20. Lille vil og være med so klart!:O)

    Tellarn fortell om det du får til, og det er mange hjerter du rører med det du skriver, og det du lager!

    Gratulere søste mi!
    Lykke til til meg!:O)

    SvarSlett
  21. Så fine de var! Jeg vil gjerne være med i trekningen:)

    Klem A-H

    SvarSlett
  22. Nydelige hjerter - disse skulle jeg gjerne være så heldig å vinne..! Flott blogg du har! :-)

    SvarSlett
  23. Gratulere med 30 000 besøkende!! Jeg hiver meg med og håper at jeg vinner :0) For de hjertene var bare lekre!!! *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  24. Heisan, så kjekt at du koser deg i bloggverden, og har fått så mange besøk!
    klem,M

    SvarSlett
  25. åååhh vil ha, vil ha...
    gratulerer med besøkstalllet,- gøyalt med blogging! nydelige hjerter...
    klem¨¨*

    SvarSlett
  26. Grattis til deg..
    Og de hjertene var absolutt nydelige :)
    Jeg vil veldig gjerne være med :)

    Klem

    SvarSlett
  27. Gratulerer med såå mange besøkande:)
    Nydelige hjerter:)
    Eg blir gjerne med:)
    Ha en fin dag
    Klem Nina

    SvarSlett
  28. Åh så fine hjerter...!!! :)

    Grattis med så mange besøkende... :D

    Jeg blir gjerne med i trekningen... Digger bloggen din... Alltid så fin inspirasjon og morsom tekst... :)

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvarSlett
  29. Kjempefine hjerter, et sånt vil jeg gjerne vinne.
    Du har en veldig inspirende blogg.

    SvarSlett
  30. Så lekkert ! Og med lavendel *sukk*. Klart jeg blir med :-)

    Grattis med masse besøk, og veldig kjekt å besøke bloggen din og ikke minst å se at du skriver på nynorsk !!


    Ønsker deg en fin kveld
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  31. Hahaha...den må jeg lese;)

    Kan tippe de opplever mye rart ja! Og at ansiktet mitt igår, fikk fram mye latter på personalrommet etterpå;);)

    SvarSlett
  32. Nydelige hjerter! Vil gjerne være med!

    Utrolig flott blogg du har, skal legge deg til i listen med en gang:-)

    Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min!

    Klem

    SvarSlett
  33. Jeg har allerede fått et vakkert hjerte av deg - så jeg skal ikke ta plassen fra noen andre her. Men jeg vil bare si at du skriver godt og underholdende på bloggen din! Skjønner godt at mange kommer innom her, og jeg er en av dem :)
    Kos deg med resten av kvelden!

    SvarSlett
  34. Så vackra hjärtan du lagt. Och grattis till 30'000! Jag hoppas du fortsätter inspirera med allt fint du visar.

    SvarSlett
  35. Heisan!

    Gratulerer med så mange besøkende her i din koselige blogg. Tror du tteffer fler enn du aner med dine innlegg og refleksjoner....

    Jeg fikk en kjempekoselig pakke i posten i dag, og nyter nå synet, og lukten av de herlige lavendelposene. Tusen, tusen takk.

    Dtor klem fra en glad og takknemlig lykkeliten

    SvarSlett
  36. Ehhh, STOR klem skulle det stått.....

    SvarSlett
  37. Så herlig at du skfiver gi-vekk..falt for den jeg da:)
    Gratulerer meed mange gjester,det kan jo bare bety en ting det vettu:)
    klem

    SvarSlett
  38. Jepp jeg vil gjerne være med;o))))
    Satser på at jeg får linka etterhvert også;o)))

    Jeg blir også jublende glad for hver eneste kommentar jeg får, og er stadig forundret over så mye positive tilbakemeldinger. Har ikke fått en eneste en negativ (bank i bordet;o)). Og venner og bekjente som oppdager bloggen min, er jo også overveldet over det jeg styrer på meg. Sånt er koselig;o))
    Nydelige hjerter du har laget, og jeg gleder meg til å vinne et av de;o)))
    Klem
    Linda;o))

    SvarSlett
  39. Så vakkre de er! Jeg vil gjerne være med på din giveaway;) Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  40. Gratulere med så mange besøkende. Nydelig blogg du har. Jeg har laget en link til din give away og ønsker deg lykke til med bloggingen.

    SvarSlett
  41. Hei, utrolig fin blogg du har. Å for noen nydelige hjerter.

    Ha en flott dag

    SvarSlett
  42. Så flink du er. Ja hvem er du blandt alle? Synes dere har noe fint på hver deres måte. Jeg har ikke blogg, men koser meg på min daglige runde i bloggverden! Jeg ønsker meg slike hjerter og sier- lykke til- håper jeg vinner! Lisbeth

    SvarSlett
  43. Hei....så kreativ du er..Helt skjønne ting du lager...og jeg kan nesten kjenne lavendellukten helt hit. Jeg blir gjerne med i trekningen;o) Go`helg til deg fra Maliva

    SvarSlett
  44. Hei.
    Nydelige var disse, og jeg vil gjerne være med på trekningen.

    SvarSlett
  45. Ja dette vil jeg være med på. Nydelige hjerter du lager. Gratulerer så mye med masse besøk på bloggen din. Jeg legger en link på siden min til den herlige bloggen din.
    Ha ei flott helg :)

    SvarSlett
  46. dette vil jeg veldig gjerne være med på!! utrolig fin premie. klem fra monica

    SvarSlett
  47. Såååå nydelige hjerter... (hehe, den var vel ikke no nytt fra meg... =P )

    Jeg vil gjerne være med og tvinner alle fingrer og tær dobbelt i håp om at det blir jeg som er den heldige ;o)

    Nå skal jeg begi meg inn i salgsbloggen din, gratulerer med steget - er helt sikker på at den vil gå bra ;o)

    Ha en nydelig helg, og takk for alle koselige kommentarer ;o)

    Klem

    SvarSlett
  48. Gratulerer så mye, vakre vene! Jeg er sikker på du blir en suksess!

    Jeg også ønsker meg lavendelhjerter fra Ellemeller :)

    Heidi

    SvarSlett
  49. Jag är med, vi gillar lavendel i Sverige också :)

    SvarSlett
  50. Henger meg gjerne med.
    La meg som Følger fordi jeg VILLE det! Lett å finne tilbake til den fine bloggen din!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  51. Nei no datt jeg borti en kjempeflott blogg! Denne kommer jeg til å følge!! Garantert..gjenbruk er topp...og jeg blir gjerne med på trekning av desse søte hjerta.

    SvarSlett
  52. Gratulerer med så mange besøkende!!:) For noen nydlige hjerter! Jeg blir gjerne med i trekninga på de!
    Melder meg på som følger jeg. Vil gjerne innom den flotte bloggen din flere ganger:)
    Klem Sissel Olin

    SvarSlett
  53. Hei, jeg har utrolig lyst og være med på denne trekningen for de hjertene du har der var så utrolig fine. klem fra Babsy

    SvarSlett
  54. Hei
    Har nettopp vært innom bloggen din for første gang, og falt pladask:o) Her kommer jeg nok tilbake ofte, fine bilder og koselige innlegg. Og så hjertene da, de var jo kjempesøte! Skal pusse opp et rom, og der tror jeg de hadde passet veldig fint:o)
    Merete

    SvarSlett
  55. Du lager de nydeligste hjerter... Jeg vil selvfølgelig bli med----og krysser både fingre og tær;)

    Klemmer

    SvarSlett
  56. Dejlig blog du har! - og fine hjerter.
    Tillykke med den flotte omtale i avisen!

    Klem Helle

    SvarSlett
  57. Eg vil jo sjølvsagt vere med når ein av mine favorittbloggarar skal gi vekk ;-)

    SvarSlett
  58. Kjempefine hjerter. Jeg vil gjerne være med på give awayen <3 Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  59. Fekk HaramsNytt her ej bor på Skedsmokorset og gjekk sporenstreks inn på bloggen din.
    Som nybakt mamma og framleis rolege morgonar, så gler ej mej til å lese gjennom bloggen din med ein god kopp kaffi!

    Med helsin Silje Karlsnes

    SvarSlett
  60. Så flotte hjerter, og så mye fint du lager, veldig imponert jeg altså:o))
    Jeg vil gjerne være med og prøve lykken!

    Klem Line

    SvarSlett
  61. Etter å ha lest artikkelen om deg i Haramsnytt har jeg endelig lykkes med å finne blogg-adressen din, og ja, den levde virkelig opp til forventningene. Er imponert over alt du har fått til av "gjenbruk" av gamle møbler og de søte hjertene dine.

    SvarSlett
  62. Kjempe flott blogg, forstår godt at du har mange besøkende :) Hjertene var også nydelige, krysser fingrene for at jeg blir den heldige vinner.

    SvarSlett
  63. Hei på deg ...igjen ... ja jeg måtte bare innom og si at jeg tok jo lodder hos deg til denne utrolig herlige give away du har på gang her... men jeg la inn bloggadressen til min andre blogg, og siden jeg nå laget meg en slik blogspot blogg måtte jeg jo innim dine flotte sider igjen for og gi deg riktig adresse til den riktige bloggen min * stor klem fra Babsy*

    SvarSlett
  64. Tar herved ett lodd og håper på å vinne et vakkerthjerte.

    mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  65. Juhuu!
    Klart eg vil vere med på trekninga!
    Eg har jo sett hjartene dine IRL idag og dei er SUPERLEKKRE! Du selde eit rett etter at du gikk ut døra i stad...hihi....ikkje overraskande. Eg sikla skikkeleg!
    Det var SVÆRT koseleg å helse på deg i dag!!

    PS! Takk for linken.,,herlege bilde ja!

    Artig at vi blir inspiret av kvarandre....eg blir litt "full i haudet" av å sjå alt der fine her og du er i gang med kjoletankar!
    Goooodie!

    Snakkast!

    Klem
    U9

    SvarSlett
  66. Du verden for en koselig blogg :)
    Legger meg til som følger -
    og det er fordi jeg synnes bloggen din er inspirerende!
    God helg klem fra Miann

    SvarSlett
  67. Så nydelige hjerter !
    "Dumpa" innom her gjennom bloggen til Sjarmtroll - Unni , koselig blogg du har :)

    Josefine (på "Hobbyboden")

    SvarSlett
  68. Gratulerer med så mange besøk på så kort tid! Du har en flott blogg. Nydelige hjerter i premien din. Jeg må jo prøve lykken.Og linker gjerne hos meg.
    God søndag!

    SvarSlett
  69. Gratulerer med sååå mange besøk!!
    Nydelige hjerter du lager:)
    Og flott blogg!
    God søndag til deg!

    SvarSlett
  70. Jeg vil gjerne være med i trekninga av de vakre hjertene! :)

    SvarSlett
  71. Hei. Vil gjerne være med å kjempe om ett av disse herlige hjertene. Flott blogg du har, med mange flotte og lekre ting.

    SvarSlett
  72. Gratulerer med så mange besøkende. Jeg blir gjerne med i trekningen av disse søte hjertene.

    SvarSlett
  73. Så utrolig flotte hjerter da!! Virkelig nydelige!! Jeg blir veldig gjerne med!!
    Linker deg selvsagt på min blogg så andre kan melde seg på!!
    Men her vil jeg gjerne følge uansett jeg, en skikkelig koselig blogg:) Ikke rart du har så mange besøk:)
    Jeg er ny i denne blogger verden og er mektig imponert over alle flotte blogger. Kreativiteten blomstrer for fult og alle er fulle av ideer:) Jeg bøyer meg i støvet og håper jeg kan bidra med noe etterhvert.
    Jeg elsker hjerter så jeg håper på å vinne!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  74. Gratulerer med over 30000 besøk! Nydelige hjerter, jeg slenger meg på konkurransen. :-)

    SvarSlett
  75. Klart jeg vil være med i konkurransen... Fantastisk flotte hjerter... sukk! Du er så flink!

    SvarSlett
  76. De var kjempe fine!! Så klart jeg vil være med!! Du lager bare så masse fint! Gratulerer med 30000!!

    SvarSlett
  77. Gratulere så mye med over 30000 besøk....UNIKT!
    Blir gjerne med i trekningen, de var jo kjempe flotte de ♥

    SvarSlett
  78. Hei. Ja hiver meg i kampen om disse supersøte hjertene dine. Du er kjempeflink til å sy og lage ting. Ei skikkelig kreativ dame vil jeg si.
    Tvi-tvi....til meg selv;-D

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  79. Jeg blir gjerne med på din gi vekk.Er allerede følger og syns det er artig å følge med det du styrer med.
    Klem

    SvarSlett
  80. Gratulerer så mye med 30 000 besøkende og en kjempeflott blogg! Jeg synes hjertene er utrolig skjønne og skulle gjerne sett mer på de hjemme hos meg så jeg håper som alle de andre her at jeg vinner :0) Jeg har lagt til bloggen din, men det hadde jeg gjort uansett giveaway eller ikke. Synes pippidukken din også er rålekker og bestiller gjerne en sånn hvis du har for salg!! Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  81. Fant ut om bloggen din fra Nytt i Uka. Den er kjempefin. Du er nå blandt mine favoritter :-D

    SvarSlett
  82. De er jo så vakre! Prøver meg på en kommentar, kansje jeg kan øke samlinga mi;)

    Klem, klem

    SvarSlett
  83. Woooops.... her var vi mange som ville vere med på trekninga!:) Men det er veldig forståelig med slik ein fin premie!:)Eg ynskjer meg gjerne dei fine godluktande hjarta!:)

    Ha ein finfin dag foresten!

    Gode helsingar frå Lønnetunet!

    SvarSlett
  84. Jeg vil selvfølgelig være med på trekningen av disse nydelig hjertene !!

    Ha en fortsatt fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  85. Gratulerer med mange besøkende.

    Jeg vil gjerne bli med i trekningen :D

    Hyggelig å hilse på deg ikveld.

    SvarSlett
  86. Gratulerer med 30 000 besøk!
    Liker meg godt "inne hos deg".
    Blir gjerne med på GI-VEKKEN din.(Linker).

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  87. Gratulerer med 30.000! Wow! Men ikke overrasket; en fantastisk fin blogg du har :-) Her skal jeg prøve å stikke innom med jevne mellomrom, for inspirasjon... :)
    Nydelige gi-vekk-hjerter..Krysser fingrene for at jeg har hell i trekningen ;)
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  88. Hei! Snubla over bloggen din (og din gi-vekk!!!) - likte den så godt at jeg har lagt meg til! Og hjertene var bare utrolig nydelige - så jeg vil selvfølgelig være med på trekning av dem!!!
    Stor klem fra Lunalu

    SvarSlett
  89. wow de hjera var fine!!!:) så jeg vil være med i trekninga!! Krysser fingre og tær!!hehe

    Titter jo innom mine favortitt blogger hver dag jeg og jeg må si at din er en av dem!!! inspirerende!!
    Ha en fin helg!:)

    SvarSlett
  90. Beautiful,count me in please!~~Becky

    SvarSlett
  91. Den som inkje vågar inkje vinn..
    Tøft at du skriv Gi vekk istanfor Give away!!
    God helg!
    Ps: Hjerta er nydelege:-)

    SvarSlett
  92. Nydelige hjerter, den som vinner er veldig heldig, lykkeønskninger.

    Marianne

    SvarSlett
  93. Heisann...
    grattis med så mange besøkende...vel fortjent...
    jeg trodde jeg hadde meldt meg på??men kan ikke se meg noen steder her...skrollet ivei..men ikke meg nei:)men da rakk jeg det akkurat i siste liten da...nyydelige hjerter...som jeg gjerne skulle ha vunnet til mitt nye soverom:)
    eddaKlem

    SvarSlett
  94. Oi oi oi...
    Gikk nesten glipp av denne, men rakk det akkurat jo :)

    Så flotte de hjertene er :)

    Ha en nydelig kveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  95. Åh, håper eg ikkje er for sein for de hjertene var nydelige!!

    Og gratulerer m 30000 :)

    SvarSlett
  96. Hei. Jeg veit jeg ikke er med på trekning av hjerter,da det er to år siden:-) Men måtte bare få kommentere likevel. Supersøte hjerter og det er helt utrolig hva du får tid til! Skulle ønske jeg hadde litt av din energi:-)
    Stå på, du er kjempeflink!
    Mvh Line

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)