... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



søndag 28. februar 2010

...og vinnaren er...

Eg ringde sonen min,

som har vore på overnatting og sat og åt frukost,  

og ba han sei eit tal mellom 0 og 98.

Tamdadadammm!


Vinnaren av første lavendelhjarte frå ElleMeller er:


Paalandet!!



 Princess fekk trekke neste vinnar:

*trommevirvel*

Vinnaren av andre lavendelhjarte frå ElleMeller er:

Datt!




Tusen takk for at so mange blei med, det var kjekt!

Gratulerer til begge vinnarane!

Send meg adressa på mail, so kjem pakken i løpet av nokre dagar:)


-svisj! Då skal vi på vinterpicnic saman med lille lavendel-



9 kommentarer:

  1. grattis til vinnerne.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hihihihiiii, jeg er så HELDIG!! :D :D Sender over adressa nå jeg! :D :D

    SvarSlett
  3. Wiii, så glad jeg ble nå =) Nydelige hjerte. Tusen takk =)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    Kos dere på picnic.
    Skal bruke kvelden til å feste tråder, så blir det snart noen votter i posten

    SvarSlett
  5. ..så herlig - masse flotte innlegg - likte flour-ideen din..hihi..

    KlemKKann

    SvarSlett
  6. Gratulerer til heldige vinnere :) så snill du er som hadde en "gi vekk" :) tror jeg skal følge ditt eksempel etterhvert og glede noen av de som er innom bloggen min også :)

    Ha en fin og kreativ uke :)

    :) Ann K

    SvarSlett
  7. Gratulerer til dei heldige.
    Kjempefine hjerter!
    :o)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye til den heldige vinneren!

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  9. Grattis til de heldige vinnerene ;-)

    Ønsker deg en fin start på den nye uken

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)