... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



fredag 19. februar 2010

Smil til den skjulte telefonen.

I går ringde telefonen min, eg registrerte at det var eit ukjent nummer og sa:
"Hallo, det er Anita" slik eg plar når ukjende ringer til meg.


Biletet er googla

Ukjent: "Ja, eg såg deg i avisa i går, skikkeleg fin artikkel"
*ukjend stemme*

Eg: "Tusen takk" *høfleg og litt usikker*

Ukjent: "So duuu... er Pippi på heiltid du, also?"

Eg: (Tusen tankar rasar gjennom hovudet...er det ein ny journalist som ringer? Kven snakkar eg med? Er det nokon som prøver å lure meg? Kva skal eg svare?)
*ler litt forsiktig* "eeh, tja, eg er vel det... innimellom so syr eg litt òg då"

Ukjent: "Ja, skikkeleg fin artikkel" .... "So du bur i Haram, i Brattvåg?"

Eg: "jaaa" *veldig usikker no* "Eg bur i Brattvåg..."

Ukjent: "likte artikkelen veldig godt og tenkte eg skulle ta meg ein tur neste gong eg tok turen til Brattvågen"

Eg: *mållaus* "Kven pratar eg med?"
(litt sein i oppfattinga kanskje? Men eg er oppdratt til å vere høfleg)

Ukjent: "Det er XX, vi ser då, kanskje tek eg meg ein tur"
Ukjent: "Ja, for eg er åleine"

Eg: "Men det er ikkje eg"

Ukjent: *litt raskt* "men då snakkast vi seinare" "Hadet" *legg på*

Eg: ??..... Eh... *står som eit spørsmålsteikn og ser på tlf før eg bryt ut i latter*

Anten er det nokon som har drive gjøn med meg,
eller so har eg ein hemmeleg beundrar,
begge deler er vel delvis ubehageleg.
Men vi fekk oss ein god latter, heile gjengen:)

15 kommentarer:

  1. dævva!!!!!
    mellomste:)

    SvarSlett
  2. Øh...kansje det var han Tommy, som har rømt,,ja, fra ho Annikka?

    SvarSlett
  3. Hmm, hvem kan være en hemmelig beundrer av pippi ?
    Emil, kanskje, eller Tommy slik Lille lavendel foreslår?
    Kan bli litt av et renn på døra di nå ;-)

    Uansett, votter skal jeg ordne.Ønsker du det mønsteret jeg viste eller vil du ha mer "selbu" roser?
    Kan se om jeg finner bilder av noen andre tradisjonelle- det er jo så utrolig mange lekre mønster!

    SvarSlett
  4. Huff og huff - ukjente beundrere er skummelt! *)

    SvarSlett
  5. Hjelp!Litt skummelt ditta,spør du meg..
    Veldig fin artikkel om deg i avisa:)Kjekt og lese:9Måtte vise både mannen,jentene og mora mi:)For ho "kjenner" no eg;)Hehe:)
    Ønskar deg ei kjekke helg♥
    Håper det er ei Tommy som kjem;)
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  6. Huff da, har du fått deg din første stalker;o// Sånt er litt morsomt, men litt spooky også. Håper det ikke blir noe mer.
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  7. Kan du ikke ringe telefonselskapet og be dem sjekke hvilket nummer som ringte deg?? Eller får de ikke lov å fortelle deg det kanskje...
    Jaja, det hørtes litt skummelt ut, men er vel sikkert harmløst. I denne syke verden vi lever i blir man fort litt mistenksom.
    Klart du kan bestille stryke-arket(Gøy at du likte det, og det paser kanskje godt å stryke på de fine hjertene du syr også??). Og siden det er deg, skal jeg legge en liten gave til deg også i konvolutten :)Kos deg med kvelden :) Klem fra Ann-Helen

    SvarSlett
  8. Glemte å si at du må maile meg adressen din til saligelavendel@yahoo.com så jeg vet hvor jeg skal sende det.

    SvarSlett
  9. Hørtes nesten litt skummelt ut, spør du meg;) Folk som ringer og ikke vil si hva de heter høres litt merkelig ut...

    Kos deg i helga og klem;)

    SvarSlett
  10. HAn sa navnet sitt, men eg har valgt å ikkje skrive det her. Nummeret kom òg opp på displayet (som det heiter på nynorsk) og eg har lagra det som: "ikkje ta den!" :)

    Om eg vil so kan eg søke han opp, men eg har valgt å ikkje gjere det;)

    SvarSlett
  11. Hmmm... Ikkje berre berre å stikke fram nasen sin, nei... Men det går nok godt til slutt! :) Eg har logg for kven som er innom meg, og der er diverse merkelege adresser nattestid? Desverre ikkje berre folk som vi vil skal lese bloggane våre, som gjer det.

    Ha ei god helg!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  12. Hehe litt komisk og samtidig litt skummelt. Du får ta det som et kompliment ;)
    Koselig pute du har vunnet i innlegget under.

    God lørdag!
    Klem T

    SvarSlett
  13. Uuuuhhhhh....hadde ikke likt meg da nei.....håper det var noen som bare kødda ;)
    Kos deg videre i helgen:)

    SvarSlett
  14. Han stiller omtrent i samme kategori som fotomodellmannen som ringte meg for litt siden *ler*

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)