... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



lørdag 13. februar 2010

Eg skal berre...


"Eg stikk berre ein liten tur ut eg,
blir sikkert ikkje vekke meir enn ein halvtime!"
Sa eg.



3.5 timar, eit strikkekafèbesøk på Husflidsutsalet,
eit kafèbesøk saman med Mellomste,
2 liter mjølk, nokre egg
og mykje skravling etter var eg heime igjen.
Kjæresten løfta ikkje eit augebryn ein gong...
hm...
Anten synes han det er godt å vere åleine ei stund
eller so er han blitt van med sunmørshalvtimen.

Eg har levert lavendelhjarte på Husflidsutsalet i Storgata 47,
der heng dei i vindauget saman med mykje anna fint.
Det er mange flinke i kommuna her also!
Eg har nettopp meldt meg inn og kjenner ingen av damene frå før.
Eigentleg so er det litt skummelt...
Men eg fekk det bevist i dag at Husflidsdamer ikkje er skumle,
dei er faktisk berre hyggelege:)

-Dansa med ei lita vikingjente fekk eg gjort også,
so no er vekas trim unnagjort!

Ha ein strålande laurdag,
eg skal til ei venninne og ete kalkun i kveld!!
Nammis!

12 kommentarer:

  1. ej syns vertfall d va kjempe kosli :) allti like kjekt :) spent på om nokken av hjerta dine fær ny adresse da :) klemmapå:)
    mellomste:)

    SvarSlett
  2. Grattis med ny flott header..-) Og jammen bra husflidsdamene oppfører :-)) Morsomt det er da.:-)

    SvarSlett
  3. Dere hadde nok en koselig dag begge to;)

    Jeg ønsker deg en fin kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Den sunnmørshalvtimen er interessant. Og heilt ok viss han går i min favør? Du får ha lukke til med Kenneth og nytt avisintervju! :)

    Ha ein fin fin kveld!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  5. Hehe, han har sikkert blitt vant til det, godt tegn at han er tilpassningsdyktig! ;) Hørtes koselig ut med både husflidsdamer og kalkun til kvelds, god søndag til deg! <3

    SvarSlett
  6. Helig å ta timg i et rolig tempo. Hvertfall når kjæresten syns det er helt ok:) Ønsker deg fortsatt god helg.

    SvarSlett
  7. Kos deg med sunnmørshalvtimen ;0)Det er herlig med sånne halvtimer av og til!! Så koselig at du selger litt av det du lager hos husfliden, sikkert mange kreative damer der. *Klem* -Kamilla-

    SvarSlett
  8. Høres ut som du hadde en fin dag! Ønsker deg en fin søndag! :)
    Klem

    SvarSlett
  9. Her i huset praktisereres Sunnmørshalvtimen så og si daglig. Vi er alle vant med at ting tar tid, så "skal bare" og "en halvtimestid" er vide begreper.

    Forøvrig: Gratulerer med morsdag, ha en hyggelig fastelaven og en romantisk valentine!

    SvarSlett
  10. Sjølv takk! Du skriv så koselig! Eg eg gler meg til meir husflidsskravling :)

    God morsdag!

    U9

    SvarSlett
  11. Lekkert;o)))
    Jeg skal også bare.... for tiden, og det går lukt avgårde med blogginga;o/ Har funnet meg sysiden.no og der er det fantastisk mye fin inspirasjon og timestealer.
    Ja ja, e kommer vel i modus på et eller annet tidspungt håper jeg;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  12. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen;) Så koselig blogg du har, her kommer jeg til å stikke innom flere ganger. Kjempemange fine lavendelhjerter du har laget-du er flink:)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)