... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



tirsdag 30. juni 2009

Bading og sånn.


Det er ikkje berre fryd i heimen for tida. Vi er bekymra for Irene, eg tenkjer mykje på kjæresten som er langt borte og som går gjennom sitt livs mareritt. I sånne tider kan det vere sunt og godt å tenkje på noko anna. Det har vi gjort i dag, vi har vore hos lillelavendel-søster.
Vi har kosa oss og bada, det har vore ein fin dag, sjølv om alt er vanskeleg.
Takk til søs! Glad i dj!


"Kossjen ej ska geie ditta no da, mamma?" (korleis skal eg greie dette da, mamma?)
Det var fint å ha ei tantehand å halde i når Gullet skulle over elva.
" Ej må ikke dette, veit du"
Den jenta er berre til å ete opp!




Gullet ville òg vere med "storeungane" for å bade, kleda og skoa gikk av i ei fart:)
Tante og mamma fikk sitte og prate interiør og utveksle oppussingsplanar for sommaren og hausten og egentlig for årevis framover.
Eg har faktisk kjøpt meg "Tilda`s hus" og blei litt inspirert.. bittelitt...
Ok, veldig da.


1 kommentar:

  1. Glad i deg og verdens beste størstesøste!

    Koslige bilder fra en koslig dag!
    Har vært to deilige dager dette, og jeg ser frem til torsdag:)

    Jeg tror på mirakelet!

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)