... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



mandag 15. juni 2009


Mentalhygiene




Lillelavendel, som er mi lillesyster, anbefalte meg å sjå Seven Pounds. Eg fekk beskjed om å ikkje lese bakpå coveret og det angrar eg ikkje på. Breathtaking!
Ei vakker og vàr forteljing, som traff meg rett i sjela. Ein sit og lurar på kvifor Will Smith, som forøvrig spelar framifrå, tek dei valga han gjer og kvar forteljinga skal ende.
Det er kjærleik, tragedie og dramatikk på sitt beste!! Aldri har vel tida gått fortare.
*sukk*



Vi har vore på tur og dama på biblioteket anbefalte meg denne boka. Eg har ikkje klart å lese noko etterpå, boka heng fortsatt i kroppen. Språket, stemninga og historia fanga meg frå første side og eg var oppslukt i den merkelege spiralen boka drog meg ned i. Oppbygginga var genial og ein kan ikkje tenkja seg slutten før den er der... altfor tidleg. Boka burde vere dobbel so tjukk!
Fantastisk!!

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Takk for kommentaren på siden min :) Kjempefin blogg du har!! Jeg leser en del, så jeg skal notere meg tittelen på boka du anbefaler :)
    Ha en fortsatt fin mandagskveld!! Titt gjerne innom meg en annen dag :)
    -Marte-

    SvarSlett
  2. Så koslig at du er kommet skikkelig i gang med bloggen din nå! Koser meg inne på sida di!
    "Jeg elsker den!" sier Mina om Ugly Dollen sin, samtidig som hun småkviskrer at den er litt skummel med de lange henda! (ble litt spøkelseshistorier på pysjfesten;)
    "Men skummel gjør ingenting, for DU JU LAIK IT nåla gjør den uskummel igjen!" ;)
    tihi

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)