... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



tirsdag 30. juni 2009

Raud løpar og rampelys!

I natt vakna eg av at det buldra, braka, blinka, plaskregna og bles. Eg ligg alltid og tenkje på alt som kan blese vekk berre det er ein liten vindpust ute... best å stå opp, tenkte eg.
Fikk surra morgenkåpa til kjæresten
(som er på austlandet igjen.. ikkje morgenkåpa, men kjæresten)
og tassa meg ut på terrassen.
Det lyna og tordna noko heilt forskrekkeleg og eg tenkte med meg sjølv at sånn har verdskjendisar det!
Blitzlamper og roping og skriking. No var det ikkje so mykje skriking, men bråk var det iallefall. Løparen mangla òg, men eg trakka av meg regnvatn på eit (blått) håndkle, som eg redda inn...

Jah, so nær å vere kjendis har eg aldri vore før...


No skin sola att, og yngstemann og eg nyt varmen.



Stearinlys på høglys dag er undervurdert! Koseleg!!



I dag får vi beskjed om kor det går med Irene. Operasjonen var vellukka, men vi veit ikkje kor skada ho er enno. Kjæresten er der med ho, eg skulle gjerne vore der for både ho og han, men det er ikkje mogleg. eg må vere her med ungane mine.
Fingrane er fortsatt kryssa for at ho får vakne opp att og at ho fortsatt er den ho var.

1 kommentar:

  1. Hei på deg
    Visst er det herlig å bare slappe av. Men jeg må piske meg selv litt for jeg kommer alt for fort inn i den vanen....selvdisiplin er noe dritt. he he
    Nydelig og flotte stemningsbilder. Kos at du kom innom bloggen min. Klem fra Elin:O)

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)