... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



torsdag 11. juni 2009

Velkomen til mitt/vårt soverom.

Slik vart det etter nokre målingsstrøk, både på møblar og veggar.



Denne prinsessekrona heng på døra, ekte prinsesser må ha krone!
Prinsen vil òg ha krone !??!!, men den er ikkje ferdigmåla enno. Eg nektar å ha ein rosa froskeprins på rommet, nemmeleg.



Biletet på veggen har eg fått av kjæresten i bursdagsgåve, vakkert, vakkert!!



Bamse breiar seg i senga, han nyt nok å ligge komfortabelt, elles ligg han lettare henslengt på golvet... heilt ufrivilleg.



Engelen har eg dratt med meg sidan eg var lita jente, eg fekk den av besteforeldra mine.
Kjært minne!



Møkkaknotter... dei går opp i liminga til stadigheit. Men fine er dei, likevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarar blir verdsatt:)