... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



lørdag 2. januar 2010

Kaffe i snøen


Ekstremsport, spør du meg... drikke kaffe i -10 grader.
Sjokoladen er heimelaga og inneheld tørka tranebær og chili,
veldig god!

Eg var ein liten snartur innom bloggen til Emmeline i dag,
ho viser fram sommarkolleksjonen til GG.
Det minte meg på at vi skal sleppe å slite oss fram i meterhøg snø resten av året.
Eg fekk rett og slett lyst til å ta fram sommarkleda mine.
Dei kvite kjolane, sandalane og dei kule solbrillene.
Ein skal ikkje vente for lenge med det,
det er lurt å vere budd!

Det minner meg om at bikinien må byttast ut
og det kan verke som turkis er ein farge ein kan satse på i år:)



11 kommentarer:

  1. Bikinisnakk allerede no:D ja, skulle ønske været tillot litt lettere klær, men her det 15 speik;)
    ha ei god helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Skrekk og gru,heldigvis er det lenge før bikinien skal frem.Her er det -15 og sur vind.Ønsker deg et godt nytt år.Klem

    SvarSlett
  3. He, he, her blir det ikke noen testing av bikinien med det første!
    Har kost meg noe veldig med mat og snop i jula, men trim har det blitt lite av dessverre.
    Tror heller jeg skal finne frem skiene og teste løypene her på østlandet. Det er ikke hvert år de er så flotte som nå!

    Klem fra lykkeliten

    SvarSlett
  4. Hej og godt nytt år.:-) så engi med deg, jeg vil også ha frem sommerklær, men litt tidlig ja.:-) Brrr..kaldt å drikke kaffe ute, men deilig også....når man kommer inn....wow hjemmelaget sjokoladet...med chilli, hørtes spenstig ut ??? Kos deg og nyt kvelden. takk for hyggelig hilsen hos meg.:-) Klem Gry

    SvarSlett
  5. hørtes forferdelig kaldt utmed sommerkjoler, jeg sverger til ullundertøy og tjukk genser litt til, jeg - ha et fantastisk 2010

    SvarSlett
  6. hei! har du sofaen enda?????????????

    klem

    SvarSlett
  7. Hei. Fikk litt påskefølse av blide du har lagt ut i dette innlegget:) Det er en herlig tid det også. Kjenne solen varme i ansiktet og fregnene som spretter frem:) Men du er jo helt på sommer du! Hi, hi. Ja, det er godt å drømme litt, og plutselig så er den her! Kos deg den siste fridagen i morgen før hverdagen begynner igjen.

    SvarSlett
  8. Hihi, bikinifristelse og kule briller....takk for herlig innlegg ;)

    HIlsen sommermennesket GundaM som netopp har tatt seg....en pinne ;)

    SvarSlett
  9. Hehe:)Herlig innlegg:)
    Eg trur bikinien skal få ligge ei stund til..Men,sommarferien har vi starta å planlegge:)
    Herleg bilde:)Kakaoen såg rett nydelig ut:)
    Nattaklem frå Astrid:)

    SvarSlett
  10. Nok et herlig innlegg fra deg. Lekkert Kaffe bilde. Ønsker deg en fin uke, fra Grethe

    SvarSlett
  11. Hei, og GODT NYTTÅR til deg!

    Oi, skal si du er godt forberedt på den kommende vår og sommer ;o) Enn så lenge nyter jeg den vakre vinteren vi har over hele landet i øyeblikket - vakkert!!! Men, godt å vite at den lyse, varme tiden ligger og venter på oss...

    Ønsker deg en flott uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)