... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



mandag 25. januar 2010

Himmelfallen og overlukkeleg!

Eg har sagt det før og seier det ubeskjemma igjen;
Eg blir lukkeleg av vakre, nye ting!


Før helga fekk eg tak i eit skrivebord, kjøpt på Finn, sjølvsagt.
Meininga var å selje det igjen...
men eg klarar ikkje det, ikkje kjæresten heller.
Vi er forelska begge to.
Har du sett på vakrare skatt?
Denne lekkerbisken kjem ALDRI i nærleiken av målarkosten!


Ulempane med å få eit nytt møbel i hus er:
Vi må ommøblere, alt.
Alle pynteting må flytte plass
Lampar heng i faresona for å bli degradert eller flytta på
Støvsugaren må fram
Kjæresten blir litt smålei av meg;)


Sjekk, herlege kontrastar i fargar, form og finish!
Eg diggar det!


Denne gyngestolen er eit containerfunn.
Den skal heller ikkje målast.
Den er rågod å sitje i
og ventar berre på at peisen skal bli ferdig
slik at den får bu ved sidan av den.

"Til helga kanskje?"

*

Overhøyrd i bilen i går:
Princess ser at ho har eit ubesvart anrop og ringer til vedkomande.
Vedkomande: Hallo?
Princess: Hei, eg trur du har ringt feil....
Vedkomande: ... eh? Hæ?

Princess: Ja, eg meiner...eh... du ringde i stad?

Vi fekk oss alle ein god latter,
Ho òg.
Ungane mine er flinke til å flire av seg sjølv,
det er ein eigenskap eg set frykteleg stor pris på:)



13 kommentarer:

  1. Så flott skrivepult! Enig med deg at ikke alt bør males, og trendene snur jo hele tiden.
    Herlig gyngestol også.

    Ønsker deg en fin uke
    Klem T

    SvarSlett
  2. Åååh..nå ble jeg misunnelig på det skrivebordet altså!!!
    Kjempelekkert!
    Hadde det ikke vært for sjefen her hjemme så hadde jeg også funnet mye fint og brukt. <>

    Du må ikke klage på kjæresten din altså...han ER tålmodig!

    (Men så fort snøen går, så skal jeg male og innrede hytta mi, og der gjør jeg som jeg vil, nemlig!)

    SvarSlett
  3. Hei - du så flott skrivepult! Nei - IKKE mal den, flott treverk med patina skal ikke dekkes av maling. Maling er nødløsning!

    SvarSlett
  4. Så flott!!
    Ikke mal,enig i det,passer inn i gamle interøret,den mørke fargen!
    Koselig blogg,innom kvar dag!
    Klæm fra Beate fra Helgelandskysten

    SvarSlett
  5. Ja, dette må ikke males!! Det ser nydelig ut. Så artig å finne slike funn, men høres litt slitsomt ut med all ommøbleringen da;)
    ha ei fin uke fortsatt og klem;)

    SvarSlett
  6. WOOOW!!!!Såååå LEKKER!!!!
    No har du jammen vore heldig:)
    Eg blei og forelska no!
    Å ja,den er fantastisk slik den er!Ikkje mal!
    Nattaklem frå Astrid<3

    SvarSlett
  7. Eg trur du er verre enn meg? Og eg er ikkje sikker på om vi skal kalle det positivt, eller negativt!? ;) Nyyydeleg skrivebord!

    Ha ei fin veke!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  8. Ett kunststykke av ett møbel som har funnet sin rette eier!
    Gleder meg til å se den på orntli!

    SvarSlett
  9. Aaaaa skjønt;o))))))))) Jammen godt vi ikke bor på samme plass, da hadde ikke andre finnbrukere fått kjøpt noe annet enn foliereoler;o))))
    Syns det er litt dårlig gjort av deg å kansellere skråtakavtalen vår, du kan vel bare hoppe litt i ungenes senger, ta igjen litt liksom. Og da selvfølgelig etter at de har redd opp;o))))
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  10. Åh, hadde jeg funnet et slikt skrivebord så hadde jeg aldri solgt det igjen. Knall stilig. Du er heldig altså ;)
    Anngående svar: Jeg synes heller du skal legge til vaskehjelp, du må jo ikke ta "lange, slanke legger" av ønskelisten ;)

    Ps. Likte Pippi bildet av deg ;)

    SvarSlett
  11. HærreminHATT, det var nydelig!!! Jeg ser umiddelbart for jeg virkelig har bruk for å sette et slikt! Jakten fortsetter! Hehe... Heldiggrisen! ;)

    SvarSlett
  12. Utrolig morsom kommentar... For et vakkert møbel - heldige du:) HA en fin dag. Tone

    SvarSlett
  13. Ja, dette skrivebordet kan du bare vera kjempefornøyd med, lekkert var det. Flott gyngestol også. Og enig med deg, nokre ting må absolutt ikkje målast kvite ! Ha ein fin kveld.

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)