... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



onsdag 11. mai 2011

Vi gjer ting eg ikkje kan

Det å ha ein stor hage
og ikkje vere veldig flink med hagearbeid
er ingen god kombinasjon.


I dag har vi røska opp trillebårlass med kaprifol
og anna rask eg ikkje skal ha rundt inngongspartiet mitt.
Eg har formklipt (!!??!!) to furu,
det vart ganske stilig!

(rullesteinar og flytesteinar i skjønn forening)

Venninna mi har kome med ein del plantar
som eg har sett ned i det nye bedet.


Eg har plukka med meg ein stein her og ein stein der
og til saman dekte det berre ca 1/2 kvm.
Eg skjønar at eg må til med hardare skyts.
Stein er so fint og eg har planar om å dekke store delar
av bed og hage med sorten, helst runde.

Rhododendron skal eg òg ha,
minst 50!
Trur eg:)

***

Til slutt, ei lita saksopplysning:
eg har vassa i sjøen i dag!!
Brrr....


6 kommentarer:

  1. Det er akkurat som å høre meg. Jeg også har hage, men er totalt uvitende på hvordan jeg skal få det slik jeg vil.
    Men prøve og feile metoden er vel aldri galt.

    Ha en flott kveld :)
    Eva

    SvarSlett
  2. Rhododendron, det er saken!:)
    En tid for alt, også det å lære seg hage...Hemmeligheten er å ha det enkelt, min filosofi:O)

    SvarSlett
  3. Det ser ihvertfall ut som om du allerede har lært mye, og planen din om masse steiner var midt i blinken synes jeg. Rullesteiner er utrolig vakkert.

    Lykke til videre. Det skal bli gøy å følge med.

    Klem

    SvarSlett
  4. Ny blogg og nytt navn, eventur-barna istede for eventurli:O)
    Kommentarene dine forsvunnet, jeg mistet ett innlegg da blogg hadde noen oppdateringer!

    SvarSlett
  5. Jill Iren Vemøy22. mai 2011 kl. 08:54

    Hei. Så fin Blogg du har Anita.
    Du er så kreativ og flink!
    Visst du vil ha tips om kvar du kan
    finne runde rulle steinar, kan vi
    godt snakkast en dag;) Ikkje så langt unna heller:) Berre et steinkast unna:)
    Eg vil gjerne bli med ut på eventyr i fjøre-
    steinane:)

    SvarSlett
  6. So fantastisk, Jill!!
    Eg er med:)

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)