... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



mandag 25. oktober 2010

"Du likar deg no?"

-"når du får sjefe over mor di?"
Sa mamma i helga.

Vi har lagt parkett saman,
ho og eg.




Eg ga meg ut for å vere erfaren,
det kan då vel ikkje vere sooo vanskeleg, vel?



Og det var det faktisk ikkje, vi heiv oss på med godt mot.
Skumma over bruksanvisninga og fann fram stikksaga.
Vi brukte riktignok to korte dagar på å bli ferdige,
men resultatet blei heilt perfekt.
Eg burde legge ut bilete for å vise
dei fantastisk nøyaktig utskjerte spora
eg laga til garderobehyllene, berre for å skryte... ;)


Neglane flisa seg i takt med beundringa av oss sjølve,
og eg toppa det heile med å skifte om til vinterdekk på laurdag.
No sit eg her,
utan neglar (nesten, iallefall)
og har arbeidsnevar ein gartnar verdig.
Og stolt,
veldig stolt!


Søndagen har gått til planelegging av julegåver
og ymse syprosjekt.
Det er godt å få det ned på papiret,
det lettar liksom litt på trykkokaren som ligg rett over øyrene.

Julegåveplanlegging er noko av det koselegaste eg veit.
Snø ute, fyr på peisen
og harmoni i heimen.


Fin måndag,
venninnebesøk,
kostymesying
og kos.

3 kommentarer:

  1. Hatten av for deg!
    Leffe parkett da gitt, i mine øyne er ikke det en jobb for pyser.
    Mao-jeg har ikke prøvd!

    Ønsker deg en herlig mandag og fin uke.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Ja, her gikk det fort på tastaturet. Det skal stå LEGGE ikke leffe ;-)

    SvarSlett
  3. Skulle så gjerne kommet å hente vinduer, men er nok litt for langt og stygt føre for det nå. Vinduene var bare kjempefine:). Dere må ha lykke til med salget, de forsvinner nok kjempe fort.

    Klem Alfa

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)