... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



søndag 2. mai 2010

Ikkje for sarte sjeler!!

Eg har ei god venninne som fyller år i dag...

Det passar godt at eg har dilla på kort for tida,
og ho er den einaste eg kunne ha laga eit slikt kort til:)



Det er nesten so eg rødmar her eg sit...

Eg brukte eit gamalt gratiskort frå Oslo,
kutta det i smale striper øverst
og beheldt nederste delen heil.
Prippen som eg er,
måtte eg sensurere litt:)

(det er nesten so eg ikkje kan tru at eg legg ut dette på bloggen...)

14 kommentarer:

  1. Knallkult ! Her blir det nok mye smil og latter av fra mottaker

    SvarSlett
  2. Jeg er verken sart eller prippen så jeg klikka meg inn straks fra bloggrollen. Artig kort og kunst kan man jo blogge!

    SvarSlett
  3. Knallstilig kort! Jeg sitter her og gliser godt, litt sliten og trøtt mens jeg mimrer over alle de "på kanten" kortene jeg har fått opp igjennom, de løsnet opp i mangt et selskap de;)


    Klem fra Grete

    SvarSlett
  4. Kortet vil vekke latter, og det er vel meningen også:O)
    Stilig, var det!

    SvarSlett
  5. Haha. Dette er jo kunst og da er alt lov. Tenk å kunne hatt en veninde som deg ....du lager jo kule kort...

    SvarSlett
  6. Enig med Ellens hobby. I kunst er alt lov. Og dette var da ingenting ift Nerdrum, feks:)

    SvarSlett
  7. Hi, hi, herlig! Synd du har sensurert...
    Kortet var knallstilig!

    Klem

    SvarSlett
  8. Ingen fare! Det der var så godt kamuflert at jeg så ikke hva det var en gang, he-he...

    SvarSlett
  9. Hærlig kort t ei hærlig dame! ;) <3

    SvarSlett
  10. Hei
    Dette må vi da tåle, voksne damer som vi er. Synes kortet var supert - jeg regner med det gjorde susen! Klem fra meg

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)