... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



torsdag 25. mars 2010

Tikk-takk-tikk-takk

Det skjer mykje rundt oss for tida.


Vi har mykje tid til å gjere det vi har lyst til, og det gjer vi.


Innimellom rekk vi å slappe av,
eg burde bli enda flinkare til det.
Eg burde setje meg ned med ei god bok
og berre nyte våren i solveggen.

"Men eg har ikkje tid, for eg skal finne skjegget..."
eller...
eg har so stor glede av å sy for tida
at eg prioriterar det,
ei stund til.


På mystisk vis har det kome ei klokke i hus,
ei aldeles vakker ei!
No har eg to
og lurer på kva eg skal gjere med den andre,
.... Ååå, alle desse vala!


Eg lir av beslutningsvegring
og burde vore fritatt frå slikt.


Har de sett?
Eg veit ikkje kor gamal denne klokka er,
men det må eg berre finne ut.


Den passar godt saman med det brune hjørneskåpet
(i andre hjørnet)
og bilete som heng på veggen.
Den kler skrivebordet og stovebordet.

Det er ingen tvil, klokka er komen for å bli.

I dag overraska eg kjæresten.
Eg: "eg har bestemt meg for å kvitte meg med ein del ting,
vi har for mykje,
vi har ikkje plass til alt.
Kanskje vi burde selje noko?"

Kjæresten: *stum*....
*himmelfallen*
*tenker*
*forsiktig*: meiner du det?
*glad*

Hehe..
det skal ikkje mykje til for å glede ein stakkars mann;)

8 kommentarer:

  1. Så vakker klokken er!! Ja, nå har både jeg og Pippi kommet til Sverige. I morgen skal jeg finne et fint sted til den unge damen du lagde for meg, hun har sine meninger og vil ikke sitte hvor som helst og så har hun kommet til litt kaos her pga nytt tak i stua og ting står stablet her og der...men det bedrer seg i morgen. Ønsker dere en flott helg. Klem fra Pippi og Jorunn

    SvarSlett
  2. Så flott denklokka er da. Staselig. Mener du det virkelig.Skal du kvitte deg med noe.Hm
    God påske til deg

    SvarSlett
  3. LEKKER klokke, rett og slett;o))))
    Passa fint til det umalte runde bordet;o), som forøvrig er veldig likt mitt runde umalte bord som er fra 1901....
    Lekker var det nå alt sammen, og kosedressene også.
    Klemmer
    Linda;o)

    SvarSlett
  4. Nydelige de klokkene der...har ikke noen slike:)
    ha en fin dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. Nydelig klokke!

    Men du, du med beslutningsvegring, hva har du besluttet å kvitte deg med?
    Var du litt vel tøff der eller?

    Følger spent med, men misunner deg ikke. Har nemlig akkurat samme problem, og det er VANSKELIG å bestemme seg.

    Stor klem fra Lykkeliten

    SvarSlett
  6. Veldig fin klokke. Mamma har også en slik som forhåpentligvis blir min en gang. ;-)

    SvarSlett
  7. Oh my god, så herlighelig klokke! Heldige du! :D

    SvarSlett
  8. ikkje berre han som blei himmelfallen når du fortalde d da, ej heng mj på himmelfallen gruppa :)
    mellomste:)

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)