... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



fredag 23. oktober 2009

Vampyrsofa i stova mi.

Det er helg og vi kan setje vekk skulesekkane og leksene.
Det er godt å berre vere saman og kose oss utan oppgåver som skal gjerast.
Ungane mine er tante og onkel til to på 5 og 8 og det gjer meg til Besta.
Eg er ikkje den biologiske Bestaen,
men synes det er superkoseleg å bli kalla det:)
I helga skal dei bu hjå oss.


Slik ser en raude sofaen min ut,
det er ein "vampyrsofa" frå 50-talet,
den veg 150 kg, minst,
og det er ikkje aktuelt å flytte på den i næraste framtid.
Gyngestolen fann vi i ein container for eit par år sidan...


I hjørnet står toalettkommoden,
skuffen skal opp på veggen,
må berre ha hjelp av kjæresten
(det er berre 4 dagar igjen).
... og kva i alle dagar gjer dei ledningane der??...
Argh! :)


På det raude teppet sit gutane og bygg lego,
det er so kos,
dei er i nærleiken og eg kan klemme dei når eg har lyst.


Det blir ei travel helg med tidlege morgonar og hektiske dagar,
men denne tida kjem ikkje att.

Eg er priviligert som får lov til å lære dei små å kjenne:)

14 kommentarer:

  1. Høyrest ut som du går ei koseleg helg i møte. Artig påfunn med skuffa, skal legge det på minne... Vampyrsofaen var jo flott, syns eg! God helg!

    SvarSlett
  2. Jeg dumpet innom og her var det koselig og fint!
    Så mye spennende du har her som jeg gjerne følger videre;)
    Kos deg i helga med de små;)

    SvarSlett
  3. Enig med deg:)Er såå godt å legge vekk skulesekkane for eit par dagar!
    Kjempe stilig sofa og herlige bilder du viser:)
    Kos deg masse med barna:)
    Ønsker deg ei koskos helg:)
    KLEM FRÅ ASTRID

    SvarSlett
  4. Fiiiine sofaen sin! Får litt mer inntrykk av stua di nå - kjempekosli'.

    <3

    SvarSlett
  5. Det var en grisestilig sofa;o)))) Kan meget godt forstå at du ikke vil kvitte deg med den. Og gyngestolen var jo kjempefin, hive???? gale folk;o)
    Kos deg masse med småtrolla;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder fra stua di, og "vampyrsofaen" var kjempe herlig!!!

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. Takk for koselig kommentar, og ja jeg føler meg kjempeheldig! :) Men jeg er ikke den eneste ser jeg. Å finne en slik gyngestol, det er heldig det! Og sofaen er lekker. :)

    SvarSlett
  8. Herlig sofa! Og med sine 150 kg fortjener den å stå... Hehe... Jeg har en award til herlige deg inne hos meg! God helg! ;)

    SvarSlett
  9. Du, dette har du gjemt godt;) Så utrolig flott du har det! Og den røde sofan var jo helt herlig! Mamman min har samme selv i peisestuen, arv i fra mormoren min! Har mast leeenge på å få den uten hell;) Ha en super fin helg. Stor klem

    SvarSlett
  10. For ei fin stue du har! Masse flotte ting:-) Kromsprayen kjøpte jeg på Biltema, men de har av bedre kvalitet på Mekonomen, vet jeg. God helg!

    SvarSlett
  11. Heia!
    Vampyrsofa!Stilig! Hehe, første gang jeg har hørt, men den kledde navnet;0)
    Jeg håper du og dine får en fin helg i sammen. Ikke alltid man må være "biologisk" for å ha det kos!

    SvarSlett
  12. Såå lurt med en skuffe hengande på veggen! Stilig sfa den der vampyren...hehe;)
    Kos deg resten av kvelden!
    Klem!

    SvarSlett
  13. ååååååå så flott du har det!!!! tusen takk for at du var innom hos meg! jeg gleder meg til å lese gjennom hele bloggen din!!!! Men idag har jeg faktisk bursdag og sitter hos svigers, måtte bare innom for ås e om noen hadde sett rommet til bror! Ha en fin dag!!

    Vi snakkes!
    camilla

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)