... ei forteljing om kvardagskreativitet og sånn...



onsdag 26. august 2009

Vitrineskåp og middagstips til travle damer.

For ei tid tilbake kjøpte eg eit trekvitt vitrineskåp på finn.no.
Stova mi hadde lenge ynskja seg oppbevaringsplass til glass og dukar.
Det måtte målast,
men pytt...


Ei ramme eg kjøpte i Parga og nokre av garnkulene eg har samla.
Dei skulle eigentleg henge i vindauget, men kom aldri so langt:)


Slik vart skåpet etter måling og nokre nye knottar. Heilt greit og nøytralt, slik som eit oppbevaringsmøbel av den sorten skal vere.


Under arbeid... fy flaten so kjedeleg det er å måle sprosser.
Eg lovar meg sjølv, kvaaar gong eg kjøper eit oppussingsobjekt,
at no blir det lenge til neste gong... men... blir det det?
Næh!


Junior har ein liten kunstnar i magen, dette bilete måla han då han var 8.
Det er synd vi bur på ein liten plass der det ikkje er so stort tilbod for "sånne som han".
Det krev mykje av meg, men det er ikkje lenge før han når meg att på teknikk og kreativitet, kva gjer eg då? Hm...


Ein sjokoladesmeltar er fin å ha, når ein får lyst på....
ehm.... smelta sjokolade... *knis*
Har aldri brukt den, men har store planer om å dyppe fruktbitar i sjokolade,
ganske snart.


Pastagryte

Middagstips til alle bloggedamer med tidsnød (eg brukar ca 15-20 min på denne)
Pastagryte som kan varierast i det uendelege. Sånn lagar eg den:



4 porsjonar

400 gr pasta (skruar/skjell eller bånd)

1 Fersk broccoli evt litt blomkål

1/2 pk frosne spinatputer, eller finhakket fersk spinat

1 beger lettrømme

1 boks skinke (eg brukar kalkunskinke)

litt revet ost

salt og peppar

Kok pasta og sett til side.
Del broccoli i mellomstore bukettar, la det surre ei stund i steikepanna.
Ha i spinatputene, rømme og oppdelt skinke.
Tilsett revet kvitost og pasta.
Smak til med salt og peppar.

Det er veldig godt med finhakka løk og purre i òg , det må då oppi ilag med broccolien.

Enkelt og lettvint og veeldig godt!




9 kommentarer:

  1. Kjempe fint vitrineskap du har fått deg! Og den middagstipsen din skal jeg prøve meg på! Har fort til at det går det i det samme her i gården! Og jeg liker middager som gjør seg selv:) Ha en fin dag. Klem fra Linda

    SvarSlett
  2. Heisann, og takk for koselige kommentarer inne hos meg. Jeg heiv meg på som følger og la deg till på bloggrollen min.
    Topp middagstips! ;) Dette blir vår middag i dag, gleder meg til å prøve.
    Oj, sånn vitineskap hadde vi men jeg orket ikke tenke på å knotemale det, så du er flink som har fått det til.

    Ha en flott dag du ;)

    SvarSlett
  3. Må bare innom igjen... Tusen takk for den deilige middagen ;D Alle 5 barna bestemte seg for at denne ble godkjent og må lages flere ganger.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Jeg vil også ha vitrineskap! Men vi får ikke plass...

    Mmmmmmmmm - sjokolade! Nå satte du igang noe her, og jeg som fortsatt er på slankern... Fyyyyyyyyyy *ler*

    SvarSlett
  5. Så fint skapet ble,og den oppskriften der må jeg prøve...Liker når middagen går kjapt unna:o)Go`kveld til deg fra Maliva

    SvarSlett
  6. Deilig oppskrift, som jeg fikk lyst til å prøve! Og vitrineskapet ditt, det ble bare såååå flott. Men du verden for en jobb å få malt sprossene, tenker jeg... Deilig da et resultatet ble verdt strevet!

    SvarSlett
  7. Utrolig hva hvitmaling kan gjøre med et skap, lekkert. har en venninne som ikke gidda amskere og hun mala til og med glasset til slutt etter kritikk fra sin kjære, hihi

    Så flott tegning Sander har laga, skikkelig ridder!! Go natti

    SvarSlett
  8. Her var det mye flott og hyggelig! Nydelig har vitrineskapet ditt! Tegningen til junior, var jo bare toppers - og oppskriften din må bare prøves... Ønsker deg en flott dag! Klem

    SvarSlett
  9. Så lekkert vitrinesakpet ditt ble, kjedelig med sprosser, men du av meg så pent.
    1000-takk for middagstips :0)

    SvarSlett

Kommentarar blir verdsatt:)